Mammaklær

Januargutt1

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei.
Jeg ser meg nødt til å begynne med noe mammaklær, men det er jo så vanskelig å få tak i. Skal til Oslo i dag og lurer på om noen har tips til butikker med godt utvalg? Del gjerne andre tips også.

Jeg bestilte en del på zalando her om dagen, var mye på salg ;)
Handla å litt det, blant annet noen sånn kjoler som har plass til magen, men som også fint kan brukes uten mage. Perfekt overgangsantrekk nå i sommer, mens magen er for oppblåst til å passe inn i gamle klær, men for liten til å være gravid:hilarious:

Hm har salg på en del mammaklær, var blant annet en del shorts og bukser når eg sjekka i en butikk her i Trondheim i dag.

Kjøpt meg joggebukser på hm. De er så gode. Og så deilig å slippe at det strammer over magen. Alt jeg føler meg bekvem i nå uansett : )

Har bestilt fra zalando denne gangen, bestilte en del sommerklær og litt annet for nesten 5000 her om dagen:hilarious:

Jeg er 10 uker nå og magen er så oppblåst at jeg også måtte ha det. Kjøpt meg 2 gravidbukser/mamma bukser på HM nå :happy::alien super fornøyd med de :smiley-bounce016:excited001men anbefaler de du kan ha belte på.

Okey :happy::Heartbigred ja jeg prøver å få skrevet litt innlegg, men ikke lett. Hjelpe meg? Hvordan er formen? Spydd som en gris idag jeg for første gang :puke_l:puke_r:porc:porc men men... :love7 så verdt det uansett

Back
Topp