Mammaklær

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Har dere begynt å gå med mamma bukser?

Jeg er så oppblåst at jeg klarer ikke å ha på jeans.. Jeg er 5+2 og ser ut som jeg er 5mnd på vei..

Jeg er så oppblåst at jeg klarer ikke å ha på jeans.. Jeg er 5+2 og ser ut som jeg er 5mnd på vei..

Jeg går i kosebukser hjemme, men presser meg inn i (stretch)jeansene når jeg skal på butikken :wtf:

her passer de gamle buksene enda. Er ikke noe særlig oppblåst denne gangen (enda hvertfall) :hilarious: men nå går jeg i joggebukse/treningstights hjemme, og har jo hjemmekontor. Så sjeldent jeg treng ta på meg noe anna. Bare hvis jeg skal på senter eller butikken.

Sist måtte jeg ha mammabukser rundt uke 9, men lurer på om jeg må dra de frem litt tidligere nå ja :P

Strech jeans er uaktuelt...presser så sykt på magen. Heldigvis har jeg tre bukser med strikk i livet som funker bra på jobb, så klarer meg foreløpig. Føler meg veldig oppblåst og føler at «alle» ser det:wtf::wtf::wtf: ikke så lett å finne vide overdeler heller i skapet, så må være kreativ innimellom. Men, hjemme er det joggebukse hele dagen nå.

Jeg er bare 5 uker idag, men er oppblåst og føler at buksene mine presser på magen. Ikke veldig behagelig akkurat. Men føler jo at det er litt tidlig å bestille mammabukser. ;)

Hvor kjøper dere mammaklær? Har dere noen tips til gode bukser som ser ålreit ut på jobb?
Dette er min første graviditet, så har null erfaring med sånt.

Jeg har noen strikk med ekstra stoff jeg fester i buksene mine hvis de er for trange i graviditeten. De funker, men må ha løs genser for at det ikke skal synes.

Tror jeg må shoppe litt gravid-jeans snart:P Dongeribukse er nesten for trange!

Jeg er bare 5 uker idag, men er oppblåst og føler at buksene mine presser på magen. Ikke veldig behagelig akkurat. Men føler jo at det er litt tidlig å bestille mammabukser. ;)

Hvor kjøper dere mammaklær? Har dere noen tips til gode bukser som ser ålreit ut på jobb?
Dette er min første graviditet, så har null erfaring med sånt.

Jeg er fornøyd med HM sine. Eneste jeg brukte sist gang.

Sliter med å finne overdeler som ikke lyser gravid av men som er store nok til å skjule litt, er stor fra før så er ikke enkelt når man er over XL i vanlige butikker.

Har lagt noen mammbukser i handlekurven på Zalando:rolleyes: har bare et par bukser som er ok å ha på for tiden, til og med trusene er ubehagelige!:hilarious:

Hvilken størrelse kjøper dere i mammaklær? Må bestille meg noe snart jeg også. Men er det størrelser en bruker til vanlig, eller må en gå opp i str?

Hvilken størrelse kjøper dere i mammaklær? Må bestille meg noe snart jeg også. Men er det størrelser en bruker til vanlig, eller må en gå opp i str?

Jeg kjøpte den størrelsen jeg bruker til vanlig. Ikke lurt, gikk opp 30 kg :hilarious:

Jeg kjøpte den størrelsen jeg bruker til vanlig. Ikke lurt, gikk opp 30 kg :hilarious:

Jeg var i minus (gikk ned 15 kg og opp 12 av de igjen) på mine to. Men da spydde jeg jevnt. Nå kan jeg ikke spy lengre. Så mulig det blir 30 her også, hvertfall med den matlysten jeg har nå :hilarious:

Såå glad for å se denne tråden!
Er sinnsykt oppblåst konstant, og begynte å google hva i all verden jeg kan gå med, for press på magen er så sykt vondt!

Håpte jeg kunne gå med kjole på jobb i dag, men det er så kaldt ute :shifty:

Har ganske mye gravidklær stående i en sekk i skapet på rommet, men blir nok å kjøpe mer:rolleyes: Sist savnet jeg flere overdeler, kjoler og kanskje skjørt, så det blir jeg nok å bestille!:D
Så ekstremt oppblåst til tider, ser ut som jeg i hvertfall er 5 mnd på vei:hilarious: Sist begynte jeg tidlig med gravidklær, men savnet mine vanlige klær så på slutten, så skal prøve å presse igjen buksen noen uker til:hilarious::hilarious:

Fikk pakke i posten i dag med mammaklær, en joggedress, to singletter og en tights - joggebuksa er magisk å ha på!❤
Gleder meg til jeg slipper å skjule at jeg har på gravidklær :rolleyes:

Fikk pakke i posten i dag med mammaklær, en joggedress, to singletter og en tights - joggebuksa er magisk å ha på!❤
Gleder meg til jeg slipper å skjule at jeg har på gravidklær :rolleyes:

vil du dele linker til hva du har kjøpt? :)

Back
Topp