Mammaklær

An.

Betatt av forumet
Alle klærne mine fra innerst til ytterst er blitt for små og/eller kjennes ubehagelig på kroppen. Mammabuksene fra forrige sv.skap er også blitt for små over hoftene, selv om de da ble brukt når jeg var høygravid. Nedtur :wideyed:
Noen som vet om noen gode og behagelige - og likevel fine mammaklær? Har en kontorjobb hvor joggebukse (desverre)er uaktuelt. Misliker kjoler. Orker nesten ikke bh lenger heller, alt blir visst feil ;)
Flere med samme problem? Håper jeg ikke er helt alene da...:shy: Trenger shopping tips!

Jeg har bare sett reklamer, men ser ut som zalando (eller hvordan det skrives?) har masse fint tøy.
De fleste butikker jeg har vært i har veldig lite i sin fysiske butikk desverre. :(

• Liker
Reactions: An.
Alle klærne mine fra innerst til ytterst er blitt for små og/eller kjennes ubehagelig på kroppen. Mammabuksene fra forrige sv.skap er også blitt for små over hoftene, selv om de da ble brukt når jeg var høygravid. Nedtur :wideyed:
Noen som vet om noen gode og behagelige - og likevel fine mammaklær? Har en kontorjobb hvor joggebukse (desverre)er uaktuelt. Misliker kjoler. Orker nesten ikke bh lenger heller, alt blir visst feil ;)
Flere med samme problem? Håper jeg ikke er helt alene da...:shy: Trenger shopping tips!
Alle mine truser begynte å gnage seg innover for et par uker siden. Dro på Cubus og rasket med meg noen i størrelse XL, tenkte at da har jeg litt å vokse i. Men neida, tilogmed de er nesten for trange :D Bruker M vanligvis, så det går unna :smiley-ashamed008 så vet ikke hvor jeg skal kjøpe truser engang jeg :D

Jeg har kjøpt en del mammaklær på zalando. Men jeg bruker mest kjoler, så kan ikke hjelpe deg med bukser.Ser de har en del forskjellige.

• Liker
@GladPus jeg bruker og mest kjoler og skjørt. Har du noen strømper å anbefale? Kjøpte HM sine i 40 deniere,men de er helt grusomme. Siger ned hele tiden (ja, jeg vet at de to stripene skal frem). Jeg husker ikke hva jeg brukte sist, men jeg orker ikke mye mer av HM strømpene hvertfall.

Alle mine truser begynte å gnage seg innover for et par uker siden. Dro på Cubus og rasket med meg noen i størrelse XL, tenkte at da har jeg litt å vokse i. Men neida, tilogmed de er nesten for trange :D Bruker M vanligvis, så det går unna :smiley-ashamed008 så vet ikke hvor jeg skal kjøpe truser engang jeg :D

Jeg handler bare bomullstruser på H&M. De er veldig behagelig på både før og etter svangerskapet. Pleier å være 3-pack i forskjellige farger og en liten blondekant rundt. :)

• Liker
Synes undertøyet på lindex sin mom kolleksjon er bedre enn h&m sine. Ser like ut, men holder bedre fasong og føler det er bedre kvalitet. Og de har ofte i butikk, kjekt å kunne kjenne på stoffet.

Bukser kjøper jeg mest på h&m, rett og slett fordi det er enkelt og jeg vet hva jeg får :p og enkelt å bytte i butikk om jeg bestiller på nett. Så dårlig på å sende tilbake pr post :meh: Det blir liggende leeeeenge :arghh:
Bestilte akkurat et par pene mama chinos som var overraskende gode og mye. Kan fint brukes til pent.

Samme her. Truser og bher er et mareritt. Blir shopping i dag, satser på å finne noe fort, da jeg sikkert ikke orker mer enn 30 min med handling ;) prøver hm og lindex etter tips her :)

Synes undertøyet på lindex sin mom kolleksjon er bedre enn h&m sine. Ser like ut, men holder bedre fasong og føler det er bedre kvalitet. Og de har ofte i butikk, kjekt å kunne kjenne på stoffet.

Bukser kjøper jeg mest på h&m, rett og slett fordi det er enkelt og jeg vet hva jeg får :p og enkelt å bytte i butikk om jeg bestiller på nett. Så dårlig på å sende tilbake pr post :meh: Det blir liggende leeeeenge :arghh:
Bestilte akkurat et par pene mama chinos som var overraskende gode og mye. Kan fint brukes til pent.

Da blir det trusejakt på lindex i dag :happy112

Har sett mye fine, enkle mammaklær på nettsiden til H&M. Ellers, enig i bomullstruser på H&M og BH'er på Lindex.

Jeg har og kontor jobb og i graviditeten kjøpte jeg meg bare noen behagelige mørke gravid jeans, og kjøpte noen nye «vanlige» bluser som tillot voksende mage og med dressjakke eller cardigan til.
Hadde og et par skjørt som var streachy fra før (sånn som hår over magen og ganske høyt i livet) som passet fint i hele graviditeten de ble også endel brukt sammen med gravid strømpebukse.
Så kun jeans og strømpebukse ble kjøpt inn som gravid tøy, kjøpte noe vanlige klær men det er slik jeg også bruker nå etter graviditeten faktisk:-)

• Liker
Bruker H&M sine bukser! Synes de er veldig deilige! Og passer lenge:happy: Truser har jeg også fra H&M!! Men de jeg pleier å bruke selges ikke mer:eek: Så jeg driver å prøver å finne nye :p Men etter å ha lest litt her, så nå jeg nok ta meg en tur til Lindex og sjekke kolleksjonen der :)

• Liker
Kjøpte fire bukser fra hm idag. Måtte ha M i de tettsittende buksene, ellers ble de alt for store på lår og i livet og oppe på magen. Bruker egentlig L. De som jobbet der sa at de går litt ut i stoffet også, ikke flere størrelser, men litt. Vil tro jeg kanskje må kjøpe L helt i slutten av graviditeten, da det jo er naturlig å legge på seg litt andre steder også.

• Liker
Ja jeg åpna klesskapet i dag og tenkte at jeg har da fortsatt mye som passer. En halvtimes prøving senere var det vel mer som.... mye og mye, fru blom! ;) Må bli en runde på HM & Lindex neste uke. Noen som har erfaring med gravidstrømpebukser fra Lindex btw?

Fant noen behagelige svarte bukser på hm, i tillegg til genser og strømpebukse! Kjøpte også en 3 pk gravidtruser (innepakket) på Lindex og tok large siden det var tomt for medium. Jeg og mannen fikk oss en god latter når jeg skulle prøve de på, de va enorme og jeg kan nesten trekke de opp til halsen:hilarious: Men de var behaglige og strammer ingen plass! Og de vil aldri bli for små ;)

Synes buksene fra H&M funker fint, og koster heller ikke all verden. Bestilt noe fra bonprix som jeg ikke har fått ennå, de har en del. Har et par bærejakker derfra som jeg har vært fornøyd med, håper mammaklærne også er ok :angelic:

• Liker
Ja jeg åpna klesskapet i dag og tenkte at jeg har da fortsatt mye som passer. En halvtimes prøving senere var det vel mer som.... mye og mye, fru blom! ;) Må bli en runde på HM & Lindex neste uke. Noen som har erfaring med gravidstrømpebukser fra Lindex btw?
Gravid strømpebukse fra lindex var myyyyye bedre enn de jeg prøvde fra HM i alle fall, og mer slitesterke:-)

Synes buksene fra H&M funker fint, og koster heller ikke all verden. Bestilt noe fra bonprix som jeg ikke har fått ennå, de har en del. Har et par bærejakker derfra som jeg har vært fornøyd med, håper mammaklærne også er ok :angelic:
Jeg bestilte mamma/bærejakker derfra nå, spent på hvordan de er. Redd de er korte i ermene til meg, men bestilte litt ekstra store, så får se!
Visste ikke at de hadde mammaklær før i dag :hilarious:

@GladPus jeg bruker og mest kjoler og skjørt. Har du noen strømper å anbefale? Kjøpte HM sine i 40 deniere,men de er helt grusomme. Siger ned hele tiden (ja, jeg vet at de to stripene skal frem). Jeg husker ikke hva jeg brukte sist, men jeg orker ikke mye mer av HM strømpene hvertfall.

Jeg har brukt mest vanlige strømpebukser i stor str, men mot slutten brukte jeg mammatights sist. Hadde termin i slutten av sept, så det var litt andre behov enn nå mot vinteren. Gikk mest med korte tights.
Må kanskje prøve å finne mammastrømpiser nå, men trenger store str over stor rumpe, så de jeg så på sist var uaktuelle. :inpain:

Back
Topp