mammaklær

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
litt tidlig men :P
hvor handler dere fine mammaklær? syns det er så lite utvalg :O bukser finner jeg lett.. men blandt gensere og kjoler syns jeg er vanskelig å finne godt utvalg..

vet om HM mamma

Her har de en del fint:)
Screenshot_20200827-151429_Email.jpg

Jeg brukte bare hm og Zara do ved forrige svangerskap. Ser det er en del fine mammaklær på wish, men vet ikke hvordan kvalitet og sånt er.. synes mammaklær er så dyrt og teit å måtte bruke så mye penger på siden det bare er midlertidig at jeg holder meg til minst mulig innkjøp her

Synes de har en del på Zalando og asos. Litt vanskelig å kjøpe bukser på nett synes jeg, men gensere, kjoler osv. er jo greit:)

handlet mye på zalando forrige gang. denne gangen satser jeg stort sett på gjenbruk av det jeg kjøpte sist..

Handlet mest på HM sist, noe fra Mamalicious. Har en del store bluser, gensere og kjoler så håper jeg slipper å kjøpe så mange overdeler før mot slutten. Kjedelig å bruke mye penger på klær som kun skal brukes noen måneder!

Tenker jeg kjøper det meste i vanlig klesbutikk når den tid kommer :smug: Bare kjøper litt større str , er en del som kommer i butikkene som både er store i str og litt lengde på :happy: så håper det vil passe :joyful:

Har handlet en del på bonprix :joyful:

De var akkurat sånn jeg trodde, jeg er ca 38/40, heller mot 38. Og 40 var bittelitt for stor for meg. God kvalitet og alt ser akkurat ut som jeg trodde så jeg er kjempe fornøyd, allerede laget en handlekurv til og jeg fikk pakka mi igår! :)

Back
Topp