Mammaklær

miniz

Flørter med forumet
Hei. Begynner allerede å kjenne at buksene er ubehagelig rundt magen, så er på utkikk etter digge og fine mammabukser. Fra tidligere svangerskap så har jeg hatt bukser som etter noen timers bruk blir daffe og hele tiden på løftes opp i mage og rumpe. Så hvor kjøper dere mammaklær som sitter tight, men allikevel komfortable å ha på.?

Hei. Begynner allerede å kjenne at buksene er ubehagelig rundt magen, så er på utkikk etter digge og fine mammabukser. Fra tidligere svangerskap så har jeg hatt bukser som etter noen timers bruk blir daffe og hele tiden på løftes opp i mage og rumpe. Så hvor kjøper dere mammaklær som sitter tight, men allikevel komfortable å ha på.?
Mamalicious har gode bukser! Og forskjellige lengder. Koster litt men verdt det, mine er like fine etter to svangerskap.❤️ Ofte til salgs på finn/tise!

Jeg brukte også bare HM sine klær sist ognvar ganske fornøyd :-)

Om jeg ikke husker feil så er vel mye gravidbukser utstyrt med en sånn strikk som sitter på toppen av magen? Sånn som ungene har i bukselivet. Så det er vel bare å stramme den? Eller er jeg HELT på bærtur nå???

Jeg skal ut å kjøpe første gravidbuksa til uka! Gleder meg! Skal bli deilig å ha ei bukse som ser fin ut og samtidig ikke gjør meg kvalm...

Om jeg ikke husker feil så er vel mye gravidbukser utstyrt med en sånn strikk som sitter på toppen av magen? Sånn som ungene har i bukselivet. Så det er vel bare å stramme den? Eller er jeg HELT på bærtur nå???

Jeg skal ut å kjøpe første gravidbuksa til uka! Gleder meg! Skal bli deilig å ha ei bukse som ser fin ut og samtidig ikke gjør meg kvalm...
Jeg kan ikke huske at det er strikk man kan stramme... men Mine bukser har sånn bred strikk som kan trekkes over magen ja, bare at det blir som et høyt liv (kan ikke strammes;))

Jeg kan ikke huske at det er strikk man kan stramme... men Mine bukser har sånn bred strikk som kan trekkes over magen ja, bare at det blir som et høyt liv (kan ikke strammes;))
Da husker jeg sikkert feil :D
Vet det er sånn på arbeidsbuksa mi, det er faktisk sabla greit!

Mange av buksene har det ja! På innsiden, helt øverst på buksen, også kommer magebåndet oppafor der igjen :happy: hvis det var det fu tenkte på da;)

Hoppet inn i min gamle gravidbukse i dag! 8+3. Oppblåst, orker ikke stramme bukser.

Har busker fra sist graviditet fra Hm, liker de! Men de er veldig store i tøystoffet som skal over magen

Brukt mammabukser de siste 5 åra :p enten vært gravid eller gått på medisiner som gjør meg så øm rundt magen. Mest h&m fordi de er lette og prøve i butikken. Hater å måtte sende klær tilbake og styre med det. Så rare str som regel.

De er helt ok, tåler mye vask. Jeg sliter de på innsiden av lårene bare :p

Har busker fra sist graviditet fra Hm, liker de! Men de er veldig store i tøystoffet som skal over magen

Ja, min er liksom ikke passe helt enda, så den bare ramler ned. Brukte den som høygravid sist så den er jo strukket en del i strikke da.

Hater gravidklær - haha! Fant aldri noe fint sist. Kommer nok kun til å bruke klær jeg har som passer, og etter hvert kjøpe strømpebukser og leggings på HM (de funker gull) og gå med vide kjoler og skjørt. Til vinteren må jeg nok muligens gå til innkjøp av en jakke, men da kommer jeg nok til å kjøpe en man kan glidelåse inn gravidinnlegg på. Gruer meg til fottøy - sist fødte jeg på sommeren, og kunne gå med flipflops de siste par månedene da ingenting passet lengre, men denne gangen må jeg kanskje kjøpe noen vinterstøvler i en størrelse eller to opp :joyful:

Nettopp handlet mye fra Zalando som er på tur i postkassen. Alt fra bare litt vide kjoler/Tskjorter, tightser, bukser og strømpebukser. Måtte krype til korset da jeg har to tøybukser som går på rundgang som jeg klarer og gå med. 9+1 i dag

Back
Topp