Mammaklær

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg til å begynne å bruke gravidklær, det er jo såååå behagelig å gå med. Sist likte jeg mammatrusene fra Lindex. Jeg bestilte myke ammebh’er fra eBay, men ser at de har helt like på h&m og sånt også.

Gleder meg til å begynne å bruke gravidklær, det er jo såååå behagelig å gå med. Sist likte jeg mammatrusene fra Lindex. Jeg bestilte myke ammebh’er fra eBay, men ser at de har helt like på h&m og sånt også.

har du link til de på hm? :happy:

Haha, nå kom jeg nettopp på at jeg har gitt bort alle mammaklærene min for noen måneder siden da jeg trodde at jeg aldri skulle få brukt for de igjen :-P

Haha, nå kom jeg nettopp på at jeg har gitt bort alle mammaklærene min for noen måneder siden da jeg trodde at jeg aldri skulle få brukt for de igjen :p

Samme her:D Jeg ga bort alt i vinter, så her må jeg gå til innkjøp av nytt:)

Jeg fikk tak i pent bruke gravid bukser. Måtte dog opp en størrelse etter hva jeg har pleid å bruke :arghh:

De er forsatt litt store og sklir ned, men orker ikke bruke noe som strammer:shifty:

Noen som vet hvor mange shortser som kan være kjekt å ha i sommer? :bored: og hvor man finner de beste? :happy:

Når i graviditeten begynte dere med mammaklær? Hvis noen har begynt med det, da. Jeg er 6+6, og måtte finne frem buksene fra sist i dag. Kvalmen som ga behovet.

Når i graviditeten begynte dere med mammaklær? Hvis noen har begynt med det, da. Jeg er 6+6, og måtte finne frem buksene fra sist i dag. Kvalmen som ga behovet.
Jeg har brukt buksa nevnt over et par ganger :)
Har blitt mindre uvel etter at jeg pakka bort jeansene for i år!

Hvordan er de i lengden? xsmile9
Jeg tror ikke de er så alt for lange, så er man veldig langbent tror jeg de blir korte. Har aldri reflektert over det. Er 1.67 selv, og de passet meg veldig fint. Så at det var mange anmeldelser på Zalando, kanskje noen av de sier noe om lengde?

Det er samme her. Jeg er 6+1 og trenger ikke andre bukser enda egentlig, men blir ekstra uggen og kvalm når jeg sitter fremoverlent på jobb og buksen går inn i magen. Løsner derfor knappen under t-shirten eller genseren :rolleyes:

Har gitt bort alt mitt fra tidligere svangerskap, men husker jo at jeg kunne ha en mindre størrelse i starten, for å så måtte gå opp mot slutten :joyful:

Tror det er denne jeg har, og de er lange nok til meg iallefall... Og jeg er nesten 180 med laaange ben :)
Shit, då må eg prøve! Er 184, så sist graviditet tenkte eg at de gravid Buksene fekk berre bli med tanken, siden eg slit med at bukser er for korte! Går fint med de som er 34 i lengden, men gadd ikkje å undersøke gravid bukser siden eg sikkert kom til å bli skuffa!

Shit, då må eg prøve! Er 184, så sist graviditet tenkte eg at de gravid Buksene fekk berre bli med tanken, siden eg slit med at bukser er for korte! Går fint med de som er 34 i lengden, men gadd ikkje å undersøke gravid bukser siden eg sikkert kom til å bli skuffa!
Lite tips, de har pleid å ha de på sportamore også, og der er det titt og ofte 30%.

Back
Topp