Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte “aladdin bukse” på CubusHvor kjøper dere mammaklær? Plutselig strammer genserne rundt magen![]()
Gjør som deg, utenom mammabuksene da. Veldig ok med noe som kan brukes etterpå også syns jegForrige svangerskap kjøpte jeg
- mammabukser på H&M, de MÅ prøves da de ulike buksemodellene er helt villt forskjellige i størrelsen.
- Mammahverdagskjoler fra mamalicious
- mammastrømpebukser på h&m og lindex
- sømløs ammebh på kappahl
- vanlige pencilskjørt i stretch i en størrelse større en normalt. Kjøpte en litt lang type som jeg kunne dra langt over magen. Greit med en genser over
- vanlige ribbestrikkede kjoler i en størrelse større enn normalt
- vanlige sømløse truser i en størrelse større enn normalt (type sloggi og lignende)
Det meste utenom bukser osv funker i vanlige klær så lenge det er litt stretch og gjerne i en størrelse større. Sist graviditet brukte jeg mye de vanlige genserne mine, de blir jo slitt av den store magen etterhvert, MEN jeg unner meg heller masse nye klær etter graviditeten, enn å bruke masse penger på mammaklær jeg ikke kan bruke etterpåetter denne siste graviditeten skal jeg unne meg maaaasssse nytt fresht undertøy og klær når kroppen er kommet sånn noenlunde tilbake til seg selv.