Mammaklær

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Ja så var det denne bekledningen da. Hvordan løser dere det? Kjenner allerede med denne oppblåste magen at det blir ubehagelig å gå med donri nå:shifty: har ikke mage men varen oppblåst hele tiden. Vet jo at etterhvert så kommer magen også. Hvor kjøper dere mamma klær?
 
Jeg har bestilt litt på wish. Spent på kvaliteten når de kommer :p
Ellers har jeg kjøpt et par nye myke bukser på Cubus (ikke mammabukser, men de er veldig komfortable). Var innom en butikk i Frankrike sist uke og kjøpte min første ordentlige gravidbukse som jeg gleder meg til å ta i bruk!
 
Ja så var det denne bekledningen da. Hvordan løser dere det? Kjenner allerede med denne oppblåste magen at det blir ubehagelig å gå med donri nå:shifty: har ikke mage men varen oppblåst hele tiden. Vet jo at etterhvert så kommer magen også. Hvor kjøper dere mamma klær?
Wish og eBay fant jeg masse fint sist, og eneste stedet jeg fant gravidbukser som var fora. Men liker hm, ellers finner man veldig mye på Finn.no. Kjøper nok bare på Finn.no om jeg trenger noe klær denne gangen. :)
 
Jeg har kjøpt på hm, zalando og asos.
Mest fornøyd med klærne fra sistnevnte, der var det veldig mye fint som ikke var like kjedelig som i norske butikker.
Har planer om å kjøpe noen bher fra boob ogsp, til graviditet og tiden etterpå. Er eneste ammebhene jeg har likt. De fra wish og hm er helt grusomme (Er så store og klumpete)
 
Jeg forsøkte å kikke litt på nettet nå! Trenger ikke mammaklær ennå, men det var ikke veldig mye pent :( Har noen tips til bra steder å handle mammaklær, så kom gjerne med råd til meg :)
 
Har tidligere kjøpt på hm. Her jeg bor har de ikke gravidklær noen andre steder. Jeg har også brukt sånn tøyelig tøystykke (bellyband?), når jeg har brukt vanlige bukser. Må snart kjøpe noe igjen hvert fall, for dongribuksene er fryktelig ubehagelige nå:hilarious:
 
Jeg forsøkte å kikke litt på nettet nå! Trenger ikke mammaklær ennå, men det var ikke veldig mye pent :( Har noen tips til bra steder å handle mammaklær, så kom gjerne med råd til meg :)
Har du titta på asos? Der er det mye forskjellig syns jeg.
 
Skal til London snart og har da tenkt meg innom Seraphine. Man kan også bestille på nett men man må betale retur av sendingen, så kan fort bli litt dyrt..

www.seraphine.com
 
Legg gjerne inn linker hvis noen har noe å anbefale! :smiley-bounce012
 
Back
Topp