Mammaklær

EnsligStork

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Selv om jeg skal bli mamma, så kan jeg ikke vokse helt opp.
Kjøpte denne som kom i posten i dag, mitt første "mammaplagg".
Noen flere som har kjøpt eller har tenkt til å kjøpe noe til seg selv mens man venter?20190409_183550.jpg

Den var fancy! Har ikke tørt å kjøpe noen ting enda, men nå spjæra den ene av to bukser jeg kan bruke på jobb i dag, så må kanskje vurdere noe gravid bukser:shifty:

Den var fancy! Har ikke tørt å kjøpe noen ting enda, men nå spjæra den ene av to bukser jeg kan bruke på jobb i dag, så må kanskje vurdere noe gravid bukser:shifty:
Hahahha ja da er det vel på tide å gå til innkjøp av noen nye bukser :hilarious:

Ja får nok det, mer morro med artige t skjorter enn kjedelige bukser da:happy:
Det er sant. Kanskje det finnes noen artige bukser og?
Evt kjøpe en artig t-skjorte for å gjøre opp for en kjedelig bukse? :-P mulighetene er mange

Jeg har kjøpt noen tightser, men må kjøpe noe jeg kan bruke på jobb. Har sett på Stormberg sine uteklær. Har laga meg ei liste jeg skal bestille så fort lønninga tikker inn. Elsker morsomme t-skjorter. Har mange, men merker at de i large begynner å bli litt trang over magen.

Jeg har kjøpt noen tightser, men må kjøpe noe jeg kan bruke på jobb. Har sett på Stormberg sine uteklær. Har laga meg ei liste jeg skal bestille så fort lønninga tikker inn. Elsker morsomme t-skjorter. Har mange, men merker at de i large begynner å bli litt trang over magen.
Klærne blir fort trange nå om dagen. Denne t-skjorta jeg har kjøpt er sydd til gravide, så er god plass til mage. Det var deilig.
Synd å måtte kjøpe masse klær man bare får brukt wn kort periode, dyrt å være gravid :wideyed:

Jeg har kjøp inn noen kjoler, en mammabukse og et par shortser. Venter på et part plagg som er sendt med posten, blir spennende å prøve! Ingen overdeler foreløpig. Har latt være å pakke ned de mest rommelige toppene og håper de kan brukes en stund til :) helt uaktuelt å bruke vanlig bukser lenger! :)

Jeg vurderte lenge om jeg skulle kjøpe meg en ny turbukse, men synes det e dyrt dor noe som har blandet kvalitet. Derfor kjøper jeg bare bukseseler og går med buksene mine åpne :hilarious: vurderer da heller å kjøpe me en fjellreven keb bukse som jeg har siklet på så lenge :hungry:

Bestilte disse idag :D mange morsomme på wish, så blir nok noen flere etterhvert!

Vedlegg

• D572E5E0-DA9B-44C4-874A-65DE1C80FAB8.png
    D572E5E0-DA9B-44C4-874A-65DE1C80FAB8.png
    137,7 KB · Visninger: 40
  • 08620427-178E-4FE4-8371-201E801FDF62.png
    08620427-178E-4FE4-8371-201E801FDF62.png
    108,1 KB · Visninger: 42
Bestilte disse idag :D mange morsomme på wish, så blir nok noen flere etterhvert!
Ser ikke hva det står på de andre to? Prøvde å lese men det gikk ikke :(

Har bestilt noen gravidtights og truser, fordi jeg har lav mage og da nytter ikke bukser. Vil ha de i hus til jeg trenger de.
Bærer lavt og blir stor, sa alle underdeler må gå over magen fra litt uti svangerskapet, ellers er det ekstremt ubehagelige.

Har funnet frem bokser etter forrige svangerskap, men de er litt store ennå. Har bestilt strømpebukser slik at jeg kan bruke kjoler, så har jeg bestilt meg to kjoler og en joggebukse som går godt over magen.
For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig ubehagelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken:bag:

Har funnet frem bokser etter forrige svangerskap, men de er litt store ennå. Har bestilt strømpebukser slik at jeg kan bruke kjoler, så har jeg bestilt meg to kjoler og en joggebukse som går godt over magen.
For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig ubehagelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken:bag:
Har du hm i nærheten? Mine jeans ser man ikke at er mammabukser, og siden de er helt nye er de ikke vide rundt magen heller

Har du hm i nærheten? Mine jeans ser man ikke at er mammabukser, og siden de er helt nye er de ikke vide rundt magen heller

Ja! Jeg kjøpte billig mammabukse på HM, sitter fint nå fordi den ikke har blitt så utvidet over magen, så sykt deilig!
Til vanlig bruker jeg 36, men kjøpte 38, det ble litt stort da det er mye stretch i buksene, så kjøp den størrelsen du er til vanlig :hilarious:

For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken:bag:
Her har jeg gått i bare trusa de siste 5 ukene.. :hilarious: Har vel hatt bukse på 3-4 ganger totalt, haha! Også superviktig med stretcy, komfortabel truse. Klarer ingenting som strammer over magen :yuck:

Back
Topp