Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kulSelv om jeg skal bli mamma, så kan jeg ikke vokse helt opp.
Kjøpte denne som kom i posten i dag, mitt første "mammaplagg".
Noen flere som har kjøpt eller har tenkt til å kjøpe noe til seg selv mens man venter?Vis vedlegget 294298
Hahahha ja da er det vel på tide å gå til innkjøp av noen nye bukserDen var fancy! Har ikke tørt å kjøpe noen ting enda, men nå spjæra den ene av to bukser jeg kan bruke på jobb i dag, så må kanskje vurdere noe gravid bukser
Ja får nok det, mer morro med artige t skjorter enn kjedelige bukser daHahahha ja da er det vel på tide å gå til innkjøp av noen nye bukser
Det er sant. Kanskje det finnes noen artige bukser og?Ja får nok det, mer morro med artige t skjorter enn kjedelige bukser da
Klærne blir fort trange nå om dagen. Denne t-skjorta jeg har kjøpt er sydd til gravide, så er god plass til mage. Det var deilig.Jeg har kjøpt noen tightser, men må kjøpe noe jeg kan bruke på jobb. Har sett på Stormberg sine uteklær. Har laga meg ei liste jeg skal bestille så fort lønninga tikker inn. Elsker morsomme t-skjorter. Har mange, men merker at de i large begynner å bli litt trang over magen.
Hvor kjøpte du den?Selv om jeg skal bli mamma, så kan jeg ikke vokse helt opp.
Kjøpte denne som kom i posten i dag, mitt første "mammaplagg".
Noen flere som har kjøpt eller har tenkt til å kjøpe noe til seg selv mens man venter?Vis vedlegget 294298
Ser ikke hva det står på de andre to? Prøvde å lese men det gikk ikkeBestilte disse idag mange morsomme på wish, så blir nok noen flere etterhvert!
Ja, så bildet ble litt dårlig står «does this shirt make me look like a dad?» og «does this shirt make me look pregnant?»Ser ikke hva det står på de andre to? Prøvde å lese men det gikk ikke
ÅjaJa, så bildet ble litt dårlig står «does this shirt make me look like a dad?» og «does this shirt make me look pregnant?»
Kjøpte den på ebay. Prøver å legge ved link. Håper den funkerHvor kjøpte du den?
Har du hm i nærheten? Mine jeans ser man ikke at er mammabukser, og siden de er helt nye er de ikke vide rundt magen hellerHar funnet frem bokser etter forrige svangerskap, men de er litt store ennå. Har bestilt strømpebukser slik at jeg kan bruke kjoler, så har jeg bestilt meg to kjoler og en joggebukse som går godt over magen.
For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig ubehagelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken
Har funnet frem bokser etter forrige svangerskap, men de er litt store ennå. Har bestilt strømpebukser slik at jeg kan bruke kjoler, så har jeg bestilt meg to kjoler og en joggebukse som går godt over magen.
For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig ubehagelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken
Har du hm i nærheten? Mine jeans ser man ikke at er mammabukser, og siden de er helt nye er de ikke vide rundt magen heller
Her har jeg gått i bare trusa de siste 5 ukene.. Har vel hatt bukse på 3-4 ganger totalt, haha! Også superviktig med stretcy, komfortabel truse. Klarer ingenting som strammer over magenHar funnet frem bokser etter forrige svangerskap, men de er litt store ennå. Har bestilt strømpebukser slik at jeg kan bruke kjoler, så har jeg bestilt meg to kjoler og en joggebukse som går godt over magen.
For øyeblikket er alt vond og ubehagelig! Lave bukser og truser strammer over magen, kvalmen gjør også at det er fryktelig å ha på seg klær for tiden. Hadde det vært innafor å gå naken