Mammaklær

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Mange av dere er jo kommet en del lenger enn meg, og ser flere av dere skriver at dere er begynt å bruke mammaklær. Så nå lurer jeg på hvor dere kjøper? Noen tips og anbefalinger?
Sist gang handlet jeg stortsett fra HM da det var eneste butikken fysisk som hadde her.. Bestilte litt fra mamalicious. Ser det er en del nettbutikker som har mammaklær nå.

Sist gang var jeg innom ulike butikker, men kjøpte nesten alt på H&M. Ikke enormt stort utvalg, men godt nok da jeg gikk gravid på vinteren og uansett hadde tykk genser for å holde varmen.

(En treningstights fra en nettbutikk, men husker ikke hvilken. Og en kjole og vinterkåpe med vendbart panel (mage/bære baby i sele) i en fysisk butikk i New York. Nesten umulig å finne butikker i New York med mammaklær. Skikkelig nedtur, for jeg hadde tenkt å shoppe da jeg var der. Ingen mamma-avdeling i vanlige butikker, for "folk bestiller bare på nett uansett".)

Jeg har handlet gravidbukse på hm og er veldig fornøyd :happy: Forrige graviditet handlet jeg vel et skjørt, ellers brukte jeg skjorter/kjoler/store gensere, men ikke gravidklær, så mye av det kunne jeg bruke også etterpå :happy: Kjøpte ekstra lange singleter feks istedenfor gravidsinglet etc :joyful:

Merker det begynner å presse litt på magen nå, så bør vel få tak i en bukse for gravide. De jeg brukte sist er så utslitt.
Hvor kjøper dere bukser til store gravide? Tror ikke hm funker for meg.

Jeg brukte HM bukser sist, men spørs jo på hva man liker. Det begynner jo å bli mer og mer mammaklær der ute ;)

Jeg har bestilt fem bukser fra Zalando nå fra forskjellige merker. Ikke fått tid til å prøve de enda, men håper en av de passer så kan jeg bestille opp et par til :) Jeg er også formfull og ikke superglad i HM, men kan iaf anbefale Dorothy Perkins og New Look for oss med litt ekstra og de hadde gravidklær på Zalando!

Jeg har bestilt fem bukser fra Zalando nå fra forskjellige merker. Ikke fått tid til å prøve de enda, men håper en av de passer så kan jeg bestille opp et par til :) Jeg er også formfull og ikke superglad i HM, men kan iaf anbefale Dorothy Perkins og New Look for oss med litt ekstra og de hadde gravidklær på Zalando!
Oppdater gjerne hvordan strl er, og hvilket merke. Har vert innpå å sett der, men synes det vanskelig å bestille bukser..

Oppdater gjerne hvordan strl er, og hvilket merke. Har vert innpå å sett der, men synes det vanskelig å bestille bukser..
Skal gjøre det! Orker igjen ikke å prøve i dag.... Lurer på når jeg skal få energien og livet mitt tilbake :arghh:

Zalando har masse mammaklær! Var et hav av bukser i alle merker der, så jeg tenker det er noe som passer alle.
Så mye mammaklær på HM også da jeg var innom. Buksestr opp til 46, så det er noe for ganske mange. Ellers finnes det jo en del myke bukser for mamma i mange størrelser for de som ikke liker jeans.
Mine favorittmamma- jeans er fra Noppies, kjøpt på nett i forrige svangerskap. Sitter som støpt på meg, og jeg har nok hofter og rumpe til alle:yuck:.

Jeg har masse fra h&m. Kjøpte en del på salg med nr 2 siden jeg da var høygravid på vinteren og trengte mer enn med juli barnet. Men er glad nå for at jeg har litt sommerklær også fra juli barnet. Kjøpte også en del kjoler skjørt på Cubus for de hadde mye som var løst en periode.

Skal gjøre det! Orker igjen ikke å prøve i dag.... Lurer på når jeg skal få energien og livet mitt tilbake :arghh:
Heilt i orden.. Gjer det ein dag du orker. Energien kommer nok snart snikende skal du se:Heartred

Back
Topp