Mammaklær

Dreamy

Elsker forumet
Junibarna 2015
❤ Aprilbarna19 ❤
Hvor kjøper dere eventuelle mammaklær?
Og kjøper dere ikke fysiske butikker eller nettbutikk? :)
 
Synes det er så vanskelig å finne :( Finner ikke noe jeg liker eller synes har vært behagelig
 
Handler det meste på hm, da jeg liker å prøve det først, men ser mange reklamerer for shoppinkblush hvor de har masse fint, gjerne kjoler og ikke typiske mammaklær utseende[emoji4]
 
Foreløpig ikke kjøpt noe, har 2 amme-bher jeg har begynt med og 1 mammabukse fra forrige svangerskap som jeg begynte med i går! 16+3 nå.
Kan være jeg kjøper noe på H&M eller Cubus eller lignende, liker egentlig å prøve fysisk før kjøp.
 
Kjøper helst klær jeg kan bruke etter graviditeten :) de 2 gravidbuksene jeg har er kjøpt på hm fordi jeg liker å prøve på før jeg kjøper.
 
Kjøpt to gravidbukser på hm, men har ikke fått brukt før de enda. Ellers tror jeg at det blir til å kjøpe overdeler jeg kan bruke etter graviditeten også.
 
Liker prøve før jeg kjøper jeg også. Dessverre er det så fantastisk dårlig utvalg i butikkene at jeg endte med å kjøpe hos Zalando i stedet. Kunne nok hatt en størrelse mindre, men slipper i hvert fall unna de smale, trange bena det er på gravidbuksene hos HM.
 
Har kjøpt på mamma avdelingen på H&M. H&M har også fått inn noen vanlig dame bukser som har en strikk som går hele veien øverste liningen. Har kjøpt buksen i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker og det funker veldig bra. Disse buksene koster rundt 100-lappen, så det er ikke all verdens.
 
Har kjøpt på mamma avdelingen på H&M. H&M har også fått inn noen vanlig dame bukser som har en strikk som går hele veien øverste liningen. Har kjøpt buksen i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker og det funker veldig bra. Disse buksene koster rundt 100-lappen, så det er ikke all verdens.
Link? :)
 
Zalando har et ganske greit utvalg (desverre kvitta jeg med alt jeg hadde etter forrige graviditet). Har greid meg sålangt med strikk i knappehull trikset, men ser at jeg snart må over til noe som kan vokse mer med meg ;-P
 
Jeg har kjøpt to mamma-bukser fra H&M foreløpig, ellers lange topper jeg har fra før av. Har bestilt to mamma-kjoler fra boohoo til litt mer pynt/fest/julebord men de har ikke kommet enda selv om det er en stund siden bestilt :-/
 
Back
Topp