Mammaklær

Rampetrollet

Forumet er livet
VIP
♡Junigull 2016♡
Noen som er begynt med mammaklær? Tror jeg må gå til anskaffelse av noen bukser nå, vanlige bukser er paaain

Hei,jeg tenker å begynne snart :) Har bukse fra siste gang,andre ting trenger jeg ikke ennå :)

Nei,men går for det meste i joggeklær uansett hjemme som er behagelige :)
Jobber i barnehage og kan gå i ganske avslappede klær der også så merker ikke behovet for mammaklær enda. Heldigvis :)

Nei,men går for det meste i joggeklær uansett hjemme som er behagelige :)
Jobber i barnehage og kan gå i ganske avslappede klær der også så merker ikke behovet for mammaklær enda. Heldigvis :)

Det må være digg, jeg jobber på kontor, her bør vi kle oss litt pent, så joggebukser er ikke ok :( dessverre! Jeg vil helst ha noe som ikke strammer, uten bh og ha magen på lufting! Men det tror jeg ikke er innafor [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Det må være digg, jeg jobber på kontor, her bør vi kle oss litt pent, så joggebukser er ikke ok :( dessverre! Jeg vil helst ha noe som ikke strammer, uten bh og ha magen på lufting! Men det tror jeg ikke er innafor [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahahaha nei det kan være det ville rynket noen neser altså :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg tror kanskje jeg må begynne med mammabukser snart. Blir så kvalm av stramme klær

Jeg vil gjerne høre hva mammaklær folk ender opp med! Trenger litt inspirasjon :bounce

Er veldig kort på vei, så har ikke noe behov for å skifte garderobe enda. Er oppblåst på kvelden da, så da er ikke olabukse noe særlig, men bruker joggebukse eller pysj hjemme. Er sykepleier, så har i grunn pysj på jobb også :hilarious: Fordelen med å ha uniform som skal være praktisk og ikke fin :happy:

Mine favoritt mammaklær for halvannet år siden var «Boob once of never of loose pant» og superskinny jeans fra hm :) brukte stort sett vanlige overdeler. Men hadde noen få gravidgensere i tilegg.

Har begynt med gravidbukser da jeg ikke orker noe som presser på magen. Kjøper svarte skinny jeans på hm, de er gode :) ellers bruker jeg mye kjoler...

Har vurdert å finne fram buksene, for har vært mye tights og tunika i det siste, men redd noen skal se at det er mammabukser :p

Gravid klærne fra sist går ikke over rumpa :hilarious: og ingen butikker her som selger det heller, så kjenner det må bli en bytur snart!

Back
Topp