Mammaklær

Sep2018

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septemberhjertene 2018
Noen som vet hvor det går ann å få kjøpt fine mammaklær? Var på HM i dag, og var kjempeskuffa over utvalget :sorry: Er ikke så fan av å bestille klær på nett, da jeg er ekstremt kresen og vil helst prøve de på først. Har sett mye på nett, både zalando, asos og HM, men ønsker helst å kjøpe i butikk. Kjøpte mine to første mammabukser i dag. Men fant ingenting jeg likte bortsett fra de to buksene som var helt OK. Måtte ha noe å gå i, da alle buksene mine er blitt ganske trange :)

Hvor i landet bor du da?
Føler det har forsvunnet en del sånne butikker, men hender at babyutstyrsbutikker har noe, Barnas Hus og Babyshop f eks, Babybanden.
Vet ikke om Lindex og kappahl og Cubus har egen mamma-linje, vet Lindex har hatt.
Polarn o Pyret tror jeg sluttet..
Finnes en butikk i Oslo ihvertfall

Hvor i landet bor du da?
Føler det har forsvunnet en del sånne butikker, men hender at babyutstyrsbutikker har noe, Barnas Hus og Babyshop f eks, Babybanden.
Vet ikke om Lindex og kappahl og Cubus har egen mamma-linje, vet Lindex har hatt.
Polarn o Pyret tror jeg sluttet..
Finnes en butikk i Oslo ihvertfall

Bor på sunnmøre, skal sjekke ut Lindex i morgen å se om de har! Krysser fingrene xsmile9

Bor på sunnmøre, skal sjekke ut Lindex i morgen å se om de har! Krysser fingrene xsmile9
Vet de har hatt før, men aner ikke om det gjelder nå mer

Ble også skuffet over HM idag, ble så jeg handlet to stk bukser (de var kjempe gode), men syntes utvalget var mye bedre for 4 år siden...

Den ene gravidbuksa jeg har i dongeristoff er fra H&M, og jeg føler jeg bor i den til tider.. Tar heller på meg den fremfor en baggy joggebukse selv om jeg bare skal daffe hjemme :p

Prøvde gravidbukse på hm for noen dager siden, var jo fælt å ha på... Følte kanten på buksen, før strikken, var midt på rumpen. Bestilte noen fra zalando, håper jeg syns de er bedre. De vanlige buksene mine er virkelig begynt å bli ubehagelig!

Prøvde gravidbukse på hm for noen dager siden, var jo fælt å ha på... Følte kanten på buksen, før strikken, var midt på rumpen. Bestilte noen fra zalando, håper jeg syns de er bedre. De vanlige buksene mine er virkelig begynt å bli ubehagelig!

Ooh si fra hvordan de på zalando er da! :D jeg håper på sommer ganske raskt så jeg får begynne å bruke kjoler i stedet. Ene buksen min fra hm var veldig god, men den andre har den strikken midt på rumpa :(

Ooh si fra hvordan de på zalando er da! :D jeg håper på sommer ganske raskt så jeg får begynne å bruke kjoler i stedet. Ene buksen min fra hm var veldig god, men den andre har den strikken midt på rumpa :(
Det skal jeg gjøre! Den strikken på rumpen var forferdelig irriterende, ja [emoji19] gikk med kjole i går, og strømpebukse da, det var skikkelig deilig! Så befriende [emoji173]️

Jeg har en gravidbukse fra Zalando, første som skjedde da jeg skulle dra den på meg var at "magestoffet" revnet fra selve buksa [emoji53] Så vær forsiktig når du drar den opp, hvis du får samme som meg [emoji5] Har ikke somlet meg til å reklamere på den heller...

Back
Topp