Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!! Var innom både på Galleriet og på Åsane Senter i forrige uke, og det var rett og slett mange stygge klær [emoji85] Fant meg noen gensre, men det var jo tynne bonullsgensre.... Så de hadde endel strikk på salg på dameavd, så blir vel til at jeg kjøper noen store strikkegensre og bruker over tights.Syns HM har blitt så dårlig på mammaklær. Fant bagen med gravidklær fra 2014 på loftet, og der lå det massevis av fint gravidtøy som jeg tydeligvis har handlet på HM. Men nå syns jeg det er veldig dårlig stelt på mammaavdelingen deres..
Takk for tips, da skal jeg sjekke nettbutikken [emoji106]Syns HM har mye finere mammatøy i nettbutikken enn fysisk butikkBestilte to kjoler selv i går!
Takk for tips! Flere år siden jeg har handlet på Ellos, helt glemt de jeg [emoji23][emoji23][emoji23]Jeg synes også Ellos har mye fint på nett. Det er ikke så dyrt heller. Dumt å ikke få prøvd klærne først, men om man ikke liker det kan man jo selvsagt returnere![]()