Mammaklær

C-tine

Gift med forumet
Mailykke 2018
Er det noen som har funnet noen pene juleantrekk egentlig? Var på H&M på mamma-avd, og der var det glissent med kjoler [emoji85][emoji85][emoji85] Har noen sett i andre butikker??
Hvilke andre mammaklær har dere kjøpt i det siste?

Har Celine kjolen fra Floyd med og uten print, sitter fint på en kul! Ellers brukte jeg bare vanlige kjoler sist jeg gikk gravid.
Zalando har mange fine!

Syns HM har blitt så dårlig på mammaklær. Fant bagen med gravidklær fra 2014 på loftet, og der lå det massevis av fint gravidtøy som jeg tydeligvis har handlet på HM. Men nå syns jeg det er veldig dårlig stelt på mammaavdelingen deres..

Syns HM har mye finere mammatøy i nettbutikken enn fysisk butikk :) Bestilte to kjoler selv i går!

Jeg synes også Ellos har mye fint på nett. Det er ikke så dyrt heller. Dumt å ikke få prøvd klærne først, men om man ikke liker det kan man jo selvsagt returnere :)

Syns buksene fra HM er gode, men de krymper i vask.. :sour: sist gang hadde jeg kun bukser derfra og brukte vanlige gensere og topper, tenker å gjøre det samme denne gangen. Åsså er det veldig stas å kjøpe nye klær etter babyen er født, å få føle seg fin igjen :happy::happy:

Syns HM har blitt så dårlig på mammaklær. Fant bagen med gravidklær fra 2014 på loftet, og der lå det massevis av fint gravidtøy som jeg tydeligvis har handlet på HM. Men nå syns jeg det er veldig dårlig stelt på mammaavdelingen deres..
Helt enig!! Var innom både på Galleriet og på Åsane Senter i forrige uke, og det var rett og slett mange stygge klær [emoji85] Fant meg noen gensre, men det var jo tynne bonullsgensre.... Så de hadde endel strikk på salg på dameavd, så blir vel til at jeg kjøper noen store strikkegensre og bruker over tights.
Kjøpte en tights på H&M, og den var nesten ikke stretch i [emoji46] Har i L hjemme fra forrige svangerskap, og de er altfor store, så tenkte jeg skulle gå for M. Var et pølseskinn fra ankel til livet!

Back
Topp