Mammaklær

Tulipanen

Flørter med forumet
Hei! ☺️

Er det noen som har tips til mamma-/gravidklær, eller klær som er ekstremt gode når en er gravid? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete, Hehe! Jeg er litt opptatt av å kle meg litt opp til tider, og typ hm er jo bare bukser og noen gensere føler jeg. Sleng gjerne med linker om det er et visst plagg dere synes er digg
 
Jeg har kjøpt skjørt på Gina tricot og en si strechy kjole som kan brukes både som gravid og etterpå :) det er mye vanlige klær med god strech som er finere og behagelig selvom man han stor mage. :)
 
Jeg bruker vanlige hverdagskjoler med gravidtights under. Veldig mange kjoler som har god plass rundt magen på meg siden jeg har store armer og lår, men smal midje.
 
Ja, jeg regner med det blir en del kjoler som kan brukes etterpå også :) jeg har allerede et par som går, men kjekt å kunne unne seg litt nytt også :) Jeg kjøpte faktisk en mammabukse på hm i dag, fy søren de var overraskende gode!!! super skinny! :)
 
Jeg har kjøpt skjørt på Gina tricot og en si strechy kjole som kan brukes både som gravid og etterpå :) det er mye vanlige klær med god strech som er finere og behagelig selvom man han stor mage. :)

Helt enig! Har noe gravidklær, men liker best de stretchy normal-klærne jeg har [emoji4] gikk mye med kjoler sist jeg ble stor, så kommer til å gjøre det samme nå [emoji1362]
 
Jeg gikk forresten på pinterest og søkte på fashionable pregnant (tror jeg) og fant masse inspo :)

Hehe ja det gjorde jeg også faktisk [emoji6] så jeg tenker å bare kjøpe basic klær og piffe dem opp med andre ting, og ha mye kjoler og strømpebukser [emoji5] så da tror jeg at jeg skal klare meg, men det er jo om å gjøre å finne disse klærne som passer og som ikke minst er komfortable! [emoji5][emoji1362]
 
Sniker fra desember.

Jeg elsker mamma-jeansene fra HM og går bare i de. Jeg har ikke hatt behov for å kle meg opp, f. eks i jobbsammenheng, ennå og det blir nok heller ikke aktuelt. Jeg vet Zalando har endel men har ikke sett på nøyaktig hva da jeg må prøve før jeg kjøper.
 
Jeg ble overrasket over hvor gode mamma-jeansene fra H&M var, ja... Nesten så jeg gleder meg til det blir kaldere i været så jeg kan bruke de mer... ;)
 
Back
Topp