Mammaklær

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Har dere begynt å bruke mammaklær?[emoji3] Keg har kjøpt meg 2 gravidbukser men tenkte jeg skulle vente litt med å bruke de. Men jeg kjenner at å bruke mine egne bukser begynner å bli ubehagelig og det strammer utover dagen[emoji849][emoji85] Er 14+1 idag og synes dette evt er veldig tidlig å begynne me enda?[emoji3]

Jeg har begynt, og jeg er bare 9+4-5. Er så kvalm at jeg får helt noia av noe som klemmer på magen. Bruker noen mammaklær og mye kjoler. Mine vanlige bukser passer helt fint, sikkert fordi jeg har gått ned 4 kg til nå, men mye mer behagelig med mammaklær [emoji56]

Jeg bruker mammajeans når jeg må ha på bukse, men det har vel bare skjedd en gang. Shortsene og knebuksene mine er elastiske [emoji846] og så har jeg brukt mye tights med høyt liv. 12+5 med barn nr.3

Åååhhh jeg kjenner jeg blir såååå glad av å prate med dere herlige damer assa[emoji23][emoji178] Da blir det jammen mammabukse på meg på jobb imorra[emoji39][emoji120]

Jeg har brukt mammabukser i 3-4 uker allerede og er 14+3 i dag. Selv om det kanskje ikke har vært så nødvendig enda har det vært utrolig behagelig å slippe at bukser strammer. Så jeg ser ingen problem med at du kan starte nå om du ønsker det! :happy:

Har brukt mammabuksene siden uke 10, og det var helt himmelsk å kutte ut de vanlige buksene! :D nå er det ingenting som strammer! Komfort! :D

Sniker fra desember.

Jeg begynte med mammabukser i uke 14-15. Jeg hadde ingen mage da og de vanlige buksene passet fremdeles men det var så ubehagelig å gå med de da de strammet på magen.

Sist begynte jeg med mammabukser rundt uke 10 fordi jeg var oppblåst og det var ubehagelig når det strammet. Denne gangen har jeg ikke begynt enda, ikke like oppblåst. Men nå har magen begynt å komme, så må nok snart finne frem eskene med mammaklær. Straks 12 uker

Jeg er 10+1 og kjenner at jeg blir opplåst utøver dagen, og da blir buksene mine ubehagelig trange! Så har gått over til bare kjoler [emoji85][emoji1] Må vel kjøpe meg en bukse etterhvert og noen flere kjoler [emoji4]

Bruker mye kjoler og tunikaer men har og en mammabukse jeg bruker nå :-) er 12+4. Har og noen løsere bukser som funker.

Begynt litt, da når jeg går i dongeribukse. Er i uke 12++
Ikke så stor bulk ennå men jeg liker ikke stramme klær

Jeg bror så si i bare turklær. Men nå får jeg ikke igjen turbuksene mine! norønna buksene får jeg ikke igjen, og de går ikke ant å sette i strikk....
liker ikke i hovedsak og handle på stormberg av prinsipp, men ser ut som jeg må bite i det sure eple å kjøpe noen bukser der :(

Jeg har ikke handlet noe enda. Fortsatt skeptisk til ultralyden på fredag. Har blødd en del brunt. Men skal handle etter fredag hvis alt er Ok. Synes mammaklær er mye finere på også når jeg har fått litt mage. Føler at jeg ser ut som en dass for tiden :depressed:

Fant frem mammabuksene mine i uke 6 tror jeg. Det hjalp veldig på kvalmen :) har brukt de siden. Men nå fikk jeg veldig tidlig mage da [emoji23]

Kjøpt en olabukse og en piratbukse... deilig å ha på, men enn så lenge er det så varmt her at jeg bor i sommerkjoler... :D

Her brukte jeg mammabukser idag for første gang, men bruker mye tightser og slikt siden jeg ikke liker jeans. Veldig behagelig siden alt føles stramt og ubehagelig rundt nedre del av magen. Er 14+1 idag..Bare å gå i det som er behagelig for deg :)

Back
Topp