Mammaklær

Lena94

Betatt av forumet
I dag har jeg vært å kjøpt mammaklær. Var så bestemt på at det var for tidlig, men når magen allerede har fått en liten bul og alle dongeribuksene er for liten, da var det ikke noe annet å gjøre [emoji4].
Noen andre som har gått over til mammaklær?
De buksene var bare helt nydelig å ha på altså [emoji16]

I dag har jeg vært å kjøpt mammaklær. Var så bestemt på at det var for tidlig, men når magen allerede har fått en liten bul og alle dongeribuksene er for liten, da var det ikke noe annet å gjøre [emoji4].
Noen andre som har gått over til mammaklær?
De buksene var bare helt nydelig å ha på altså [emoji16]

Er 9+3 i dag og føler det har vært litt opp og ned. Vært en del oppblåst på kveldene, og av og til føler jeg at magen syns.
Gikk til innkjøp av en skinny-jeans fra HM og er såå fornøyd. Utrolig behagelig og god å finne de dagene buksa strammer :p
Bretter ned "magestoffet" en gang så den ikke blir så alt for høy i livet :)

Ja, de siste par ukene ca har jeg brukt mammabukser eller mammastrømpebukser/leggings. Heldigvis passer kjolene mine en stund til [emoji4]

Jeg har begynt å bruke mammaklærne igjen nå [emoji4] og det er utrolig deilig å slippe det trykket midt på magen [emoji4]

Jeg måtte til innkjøp for to dager siden. Ble for ukomfortabel med de buksene jeg har, så mammabuksene fra hm var en drøm å få på. Kvalmen forsvant også på dagtid, så angrer ikke. Selv om jeg ikke har mage [emoji5]

Hvor kjøper dere mammaklær?
Har noen fra h&m fra tidligere men syns ikke de hadde så stort utvalg i helgen da jeg var å kjikket.
Har ikke sjanger til å få på vanlige bukser, blir kjempe kvalm hvis det klemmer på magen.

Jeg var på senteret en liten tur i går for å finne noe, det var utrolig vanskelig å finne noe [emoji15] endte opp med tusen tightser/strømpebukser og kjoler. Det verste jeg vet er å prøve bukser i butikk, var enda verre nå som jeg er gravid [emoji36]

Jeg kjøpte kun buksene hos hm, ellers har jeg kjøpt meg litt kjoler her og der og noen vide tunikaer. De tror jeg kan bli veldig fin når magen kommer [emoji173]️

Jeg kjøpte på salg i dag på h&m men tenkte å sjekke ut lindex også. Men klarer meg vel en stund med 3 bukser og 3 gensre [emoji4]. Jeg er bare 11+4 i dag, men magen har poppet de siste dagene [emoji4]

Kjøpte i uke 8...gikk i baggy bukser fra uke 6, så det var godt å få noe "normalt" å ha på seg igjen [emoji4]

Måtte ty til mammabukser/ tights i uke 8! Noe annet funket ikke, da det ble for stramt og ubehagelig over magen:confused:

På jobb bruker jeg Casall yogabukser. De er så deilig!
Men har kjøpt inn kjoler med tanke på at magen vokser seg større! Så på fritiden går det mest i strømper og kjole :)

Ja har brukt i flere uker allerede [emoji1][emoji1] er så deilig! Er mest fornøyd med kjolen min! Føler meg såååå fin i den [emoji1]

Hadde planer om å kjøpe mammabukser i uke 7, men der me var solgte de ingen mammaklær. Er ikke lika oppblåst lenger, men bur i stilongs og har på vide arbeidsbukser ute. Gleder meg til å ta ein by tur og shoppa litt[emoji4]

Jeg har handla meg to gravidtights. Har flere tunikaer og kjoler som fint kan brukes ei god stund (til slutt er det jo bare 7-mannstelt som passer:knegg:) I tillegg bruker jeg bare en sånn "parkdress/regnbuksestrikk til å utvide de vanlige buksene mine, så de fleste kan jeg bruke ei stund til. Har nå fått bellyband'et jeg bestilte på ebay, så kan bruke dette utpå buksene for å skjule strikken.

I tillegg fant jeg en fin mammakjole på HM til bare hundrelappen (salg). Så da har jeg ordna meg til 17 mai også :)

Kjøpte en bukse på H&M nå på onsdag, den ligger fortsatt i posen. Gleder meg til å gå nok mage til å kunne bruke den.

Alle dongeri buksene mine har fått ligget i fred bakerst i klesskapet i 3-4 uker nå. Strømpebukse å kjoler/skjørt er så kjekt å ha. Må vel få i noen mamma bukser snart, men venter til magen har vokst litt til :)

Back
Topp