Mammaklær

Vaffern+4

Glad i forumet
Hvor kjøper dere mammaklærne, dere som har begynt å tenke på det.

Tidligere har jeg brukt klærne fra HM, men synes det er veldig lite jeg ønsker å bruke annet enn buksene.

Hat akkurat bestilt fra HM, var kommet noen nyheter nå. Men tenker at i overdeler så kjøper jeg vanlige klær bare :-)

Bukser fra H&M, vanlige klær i overdeler. Jeg har brukt H&M sine overdeler i tidligere svangerskap, men jeg føler meg ikke vel i de. Mye av det er altfor søtt for min smak :P

Ja det er dette med at alt er så sukkersøtt jeg også sliter med.

Finner dere klær som dekker magen utover i svangerskapet også med vanlige overdeler?

Brukte HM sine bukser forrige svangerskap, men synes ikke de er så fine nå. Andre bukse-tips? Må være slim fit.

Kjøper H&M sine mammaklær [emoji5] jeg er ganske stor fra før, men mammaklær SKAL jeg ha! [emoji23] veldig fornøyd med det jeg har kjøpt derfra så langt [emoji5] brukte H&M mammaklær i forgie svangerskap også [emoji5]

Jeg kjøpte bukser på h&m. Og bestilt noen nydelige genser og topper fra wish og ebay. De var bare så fine. Og det er for amming også :)
b42147cee1de67957da0ac2c31974bdb.jpg
870feebb533941da3621878150f3cdc9.jpg
f8923be25b0b48842ca90a6a97ba2f91.jpg
bca30237bf76bde648ce23772308b84d.jpg

Jeg kjøpte bukser på h&m. Og bestilt noen nydelige genser og topper fra wish og ebay. De var bare så fine. Og det er for amming også :)
b42147cee1de67957da0ac2c31974bdb.jpg
870feebb533941da3621878150f3cdc9.jpg
f8923be25b0b48842ca90a6a97ba2f91.jpg
bca30237bf76bde648ce23772308b84d.jpg
Åh de to nederste der likte jeg kjempegodt, nydelig! Men her er litt feig, har aldri turt å bestilt fra eBay før... Er redd dette med størrelsene bare blir tull, så vil helst prøve først.

Jeg har kjøpt på h&m og bestilt fra Zalando :)

Åh de to nederste der likte jeg kjempegodt, nydelig! Men her er litt feig, har aldri turt å bestilt fra eBay før... Er redd dette med størrelsene bare blir tull, så vil helst prøve først.
Ja det skjønner jeg. Men disse her var perfekte i størrelsen [emoji4]

H&m gravid bukser og gode løse topper ellers. Er enn Small til vanlig og har noen overdeler i Medium som blir å passe en god stund :) til sommeren vil jeg tro klær er likegyldig :laughing021

Kjøper på hm, de hadde fått inn en del nytt nå, så kjøpte en del gensere også, ellers har jeg pleid å bare bruke singlett og en trøye når magen blir stor:)

Kjøpte to bukser på H&M nå, superfornøyd! Ellers går jeg bare med vanlige klær oppe. Bruker lange singleter under alt, så genser/topp/skjorte utenpå.

Kjøper bukser fra hm og bruker overdelene jeg har. Var såååå digg å få på gravidebuksene! Endelig kan jeg puste igjen! :)

Her går jeg stortsett i joggebukse eller behagelige strømpebukser og kjole. Bruker vanlige topper.

Har bestilt meg noen bukser fra hm, også noen tskjorter.
Husker jeg hadde tskjorter mot slutten sist og det var digg for de var så lange:)

Back
Topp