Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjøpte meg en mammabukse i uke 5... Var på tur og utover dagen klarte jeg ikke ha på buksene mine mer, så måtte på hm og kjøpe et par Ingen av buksene mine får jeg igjen knappen på lenger så
De vanlige buksene får duge litt til. Har tredd en hårstrikk i knapphullet og bruker den over knappen, så jeg har litt ekstra å gå på. Når ikke det går lenger blir det mest kjoler og skjørt til uke 12 (eller til jeg har sagt det på jobb). Kjøpte meg faktisk ny kjole med det i tankene i dag
Sist begynte jeg rundt uke 8. Har allerede vært nede i kjelleren og hentet frem det jeg hadde liggende, men bruker fremdeles vanlige bukser nå. 5+1 i dag
Jeg er 8+4 og bruker mammabukser på jobb. Har kontorjobb så det er så ubehagelig å sitte med stramme bukser hele dagen. Mammabuksene er jo så komfortable :-D
Måtta ta opp knapp og glidelåsen på kontoret idag
Den buksa blir gjemt bort for en stund tenker jeg. Har flere bohem aktie bukser jeg liker å gå i og oversized kjoler med strømpebukse. Da synes det ikke at jeg bruker mamma tights. Vil vente til tul før jeg tar i bruk noe. Er redd for å lure meg selv at magen vokser
Jeg har funnet de frem fra forrige svangerskap. Så utrolig komfortabelt! Er 6+5 og bruker de litt innimellom. Bruker fortsatt mine andre bukser da de er høye i livet. Men når jeg spiser middag på kvelden må de åpnes..