Mammaklær

Lie87

Flørter med forumet
Når tenker dere å begynne med mammaklær? :)
Tenker da i første omgang bukser osv :)

Personlig så har jeg så stor mage fra før og den er både hard, vond og oppblåst om dagen.. så er nok ikke lenge til jeg skaffer meg en :p Er 4+6 i dag

Jeg er rundt 8 uker og vurderer seriøst mammabukser.. Fordi alle buksene mine strammer sånn og det er ubehagelig!

Jeg kjøpte meg en mammabukse i uke 5... Var på tur og utover dagen klarte jeg ikke ha på buksene mine mer, så måtte på hm og kjøpe et par ;) Ingen av buksene mine får jeg igjen knappen på lenger så :(

De vanlige buksene får duge litt til. Har tredd en hårstrikk i knapphullet og bruker den over knappen, så jeg har litt ekstra å gå på. Når ikke det går lenger blir det mest kjoler og skjørt til uke 12 (eller til jeg har sagt det på jobb). Kjøpte meg faktisk ny kjole med det i tankene i dag :-)

Må prøve å holde ut så lenge som mulig så ingen mistenker noe :P

Sist begynte jeg rundt uke 8. Har allerede vært nede i kjelleren og hentet frem det jeg hadde liggende, men bruker fremdeles vanlige bukser nå. 5+1 i dag

Jeg er 8+4 og bruker mammabukser på jobb. Har kontorjobb så det er så ubehagelig å sitte med stramme bukser hele dagen. Mammabuksene er jo så komfortable :-D

Jeg er student så sitter stort sett hele dagen selv. Gir det noen uker til så går jeg nok for innkjøp av mammabukse :p

Måtta ta opp knapp og glidelåsen på kontoret idag :p
Den buksa blir gjemt bort for en stund tenker jeg. Har flere bohem aktie bukser jeg liker å gå i og oversized kjoler med strømpebukse. Da synes det ikke at jeg bruker mamma tights. Vil vente til tul før jeg tar i bruk noe. Er redd for å lure meg selv at magen vokser :p

Tror jeg må på shopping snart. Ubehagelig med alt som strammer over magen. Er 5+3. Hvor finner man fine mammaklær i Oslo? Noen som har tips?

Jeg brukte ikke noe sist, bare yoga- og klatrebukser for de har tykk, bred linning nesten som mammaklær. Skjørt er også deilig :)

Har ikke begynt med noen enda :) men er så kvalm så makter ikke jeans.
Så blir nok å skaffe meg noen mammabukser snart :-)

Jeg har funnet de frem fra forrige svangerskap. Så utrolig komfortabelt! Er 6+5 og bruker de litt innimellom. Bruker fortsatt mine andre bukser da de er høye i livet. Men når jeg spiser middag på kvelden må de åpnes.. :-)

Back
Topp