Mammaklær

Har en topakning med ammebh kjøpt på Lindex:D Ligger klar i fødebagen, men ikke spør meg hva jeg skal ha på utenpå:p

Hehe! Har et lite håp om å bruke singlettene fra gina tricot utenpå. Gode og stretchy! :happy: Evt kjøpe noe kneppebluser som man kan bruke ellers også. Men hvordan i all verden skal man vite hviklen størrelse man kommer til å trenge? Er det innafor å regne en str opp i forhold til hvordan man er nå? o_O

Hehe! Har et lite håp om å bruke singlettene fra gina tricot utenpå. Gode og stretchy! :happy: Evt kjøpe noe kneppebluser som man kan bruke ellers også. Men hvordan i all verden skal man vite hviklen størrelse man kommer til å trenge? Er det innafor å regne en str opp i forhold til hvordan man er nå? o_O
Amme bh anbefales å kjøpe kun en eller to før, og resten etter melken er kommet og stabilisert seg :-)

Har ikke snøringo_O Er vel en av grunnene til at jeg ikke har handlet til etter på. To ammebh'er og that's it. Kroppen er jo i evig endring...og folk lurer på hvorfor gravide og ammende er hormonelle?! :mad: :D

Har ikke snøringo_O Er vel en av grunnene til at jeg ikke har handlet til etter på. To ammebh'er og that's it. Kroppen er jo i evig endring...og folk lurer på hvorfor gravide og ammende er hormonelle?! :mad: :D

Huff, ja dessverre blir ikke hormonene borte etter svangerskapet! De erstattes med hormoner som bla gjør at man mister håret hvis jeg har forstått det riktig :eek: Alt det vi går igjennom for de søte små magetrollene våre.. :dummy:

syntes det er så utrolig lite utvalg i mammaklær. skal man liksom få dårlig stil bare fordi man er gravid? I Bergen har vi 2 butikker. H&M og Mammashop som bare selger sukkersøte topper med skrift på . Blææ. gleder meg til å kle meg som meg!

Back
Topp