Mammaklær

Gullis!

Elsker forumet
Å herlighet jeg gleder meg til å handle vanlige klær og bruke mine vanlige klær igjen. Er så lei av mine svarte mammatights feks. Ved de andre graviditetene har jeg kjøpt inn noe nytt som har ventet i klesskapet, tenker å gjære det denne gangen også. Men litt vanskelig ift om man trenger sommertøy eller høsttøy. Flere som er lei mammaklær?

Selvfølgelig gleder jeg meg noe sykt til å gå med mine vanlige bukser igjen. Jeg er typen som også liker bukser med høye liv og har da som oftest en topp inni buksa eller en kortere topp som passer til høyden på buksa! Så det å finne noe i skapet som dekker denne magen her nå er jo ikke alltid bare bare. Nå går jeg lite i mammaklær, men det går for det meste i små men tøyelige shortser og lange topper om dagen, hvis ikke bare bikini overdel. Så jeg er faktisk glad for å være høygravid på sommeren!

ENIG! Har sett så mye fine kjoler bla. som jeg vil ha. Men så.... kommer jeg på: jeg skal jo (prøve) å AMME!!! :-((( kan jo ikke ha kjoler som går helt opp til halsen da... Hehe

Kjøpte vanvittig mange fine klær i fjor. Deppa over at vi ikke fikk baby og mislykket prøverør, så overshoppet. Bare redd det ikke passer på en stund etter fødsel ;) :(

Tja, både ja og nei. Elsker å slippe å holde inn magen. Ha på mammaklær og bare vise frem gravidmagen..

Gleder meg mere til å få tilbake energi, slutt på bekkenløsning og begynne å trene. Gå lange trilleturer... Sukk...

Har ikke så mye mammaklær :) kjøpt en del maxi kjoler osv som passer perfekt som gravid og som jeg kan bruke etter bebbisen har kommet :) elsker å gå i trange klær med den fine magen

Noen klær jeg gleder meg til å få på igjen! Men samtidig er jeg nesten stresset for at jeg ikke skal få brukt gravidklærne nok... Går stortsett i joggebukse og t-skjorte, så glemmer litt av de fine klærne jeg har handlet inn!

Her ble det kjøpt ei dongeribukse og 4 singleter. Kan trygt si at alt blir godt brukt. Men, utfordringen er at jeg ikke har klær å amme i. Mamma toppene fra H&M kan en ikke dra langt nok ned til å få ut matbrettet:p Har egentlig glemt den delen, men så orker jeg ikke (gidder ikke, vil ikke) å gå og handle:p Problemet er vel at jeg absolutt ikke får tid når frøet er kommet heller:o

Her ble det kjøpt ei dongeribukse og 4 singleter. Kan trygt si at alt blir godt brukt. Men, utfordringen er at jeg ikke har klær å amme i. Mamma toppene fra H&M kan en ikke dra langt nok ned til å få ut matbrettet:p Har egentlig glemt den delen, men så orker jeg ikke (gidder ikke, vil ikke) å gå og handle:p Problemet er vel at jeg absolutt ikke får tid når frøet er kommet heller:eek:

Har ikke kjøpt inn et eneste ammeplagg jeg heller så du er ikke alene. Har ikke engang amme-BH, og jeg har termin på mandag. Den burde ha liggi i fødebaggen for lengst.. :eek:

Har ikke kjøpt inn et eneste ammeplagg jeg heller så du er ikke alene. Har ikke engang amme-BH, og jeg har termin på mandag. Den burde ha liggi i fødebaggen for lengst.. :eek:
Har en topakning med ammebh kjøpt på Lindex:D Ligger klar i fødebagen, men ikke spør meg hva jeg skal ha på utenpå:P

Back
Topp