Mammaklær?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
I første svangerskap fikk jeg ikke mage før etter uke 20, og jeg kjøpte minimalt med mammaklær. Det ser ikke ut til at det blir slik dette svangerskapet:) Foreløpig benytter jeg hårstrikk som forlenger i deminbuksene, men antar at jeg må gå til innkjøp av litt mammaklær etter hvert.

Har dere forslag til nettbutikker?:)

Motherhood har supre mammabukser. Ellers har jo zalando og h&m litt.

Kjøpt også mange gode på hm. Men ei vennine av meg kjøpte ei som så kjempegod ut på Kappahl, visste ikke at de hadde mammaklær der en gang..
Så på mammabuksa idag og den så kjempegod ut:p ikke at magen er noe stor, men de er jo så gode å gå i :p

Jeg har bestilt noe tøy på svangerskapet.no, fant noen bukser og tightser jeg likte så godt. Likte spesielt godt underteksten: at buksene var gode også etter fødselen (noe lavere i livet enn den typiske mammabukse).

Når det er sagt, har noen allerede fått mage? Eller er det mer at det er ubehagelig når det presser mot en (eventuell kvalm) mage?

Kjøpt også mange gode på hm. Men ei vennine av meg kjøpte ei som så kjempegod ut på Kappahl, visste ikke at de hadde mammaklær der en gang..
Så på mammabuksa idag og den så kjempegod ut:p ikke at magen er noe stor, men de er jo så gode å gå i :p

Hmm, jeg var heller ikke klar over at Kappahl fører mammaklær. Takk for tips:)

Jeg har bestilt noe tøy på svangerskapet.no, fant noen bukser og tightser jeg likte så godt. Likte spesielt godt underteksten: at buksene var gode også etter fødselen (noe lavere i livet enn den typiske mammabukse).

Når det er sagt, har noen allerede fått mage? Eller er det mer at det er ubehagelig når det presser mot en (eventuell kvalm) mage?

Her har jeg "fått mage", men det skyldes nok foreløpig mer at jeg er oppblåst enn at livmoren tar særlig plass :)

Svangerskapet.no har jeg ikke hørt om. Takk for tips! :)

Back
Topp