Mammaklær

Oh!

Flørter med forumet
Er det noen som har anbefalinger på hvor det er lurt å handle? Gjerne på nett...
Ønsker spesielt anbefalinger på bukser/jeans som sitter bra (ikke sklir ned og/eller klemmer rompa flat :p)

Hos meg sklir de fra hm bare ned :( kanskje det blir bedre etterhvert da. Men skulle gjerne hatt noen allerede nå

Jeg brukte ingen mammaklær sist. Synes det var såå bortkastet.
Går for kjoler, skjørt og strømpebukser jeg. Økonomisk og behagelig.

Orker faktisk ikke å gå med bukser allerede nå. Blir kvalm og de strammer fryktelig..

Jeg brukte ingen mammaklær sist. Synes det var såå bortkastet.
Går for kjoler, skjørt og strømpebukser jeg. Økonomisk og behagelig.

Orker faktisk ikke å gå med bukser allerede nå. Blir kvalm og de strammer fryktelig..
Blir nok endel kjole på meg. Men orker ikke å gå med telt så gleder meg til det ikke er hemmelig lenger og de kan være litt strammere.

Blir nok endel kjole på meg. Men orker ikke å gå med telt så gleder meg til det ikke er hemmelig lenger og de kan være litt strammere.
Ja, helt enig :)

Er det noen som har anbefalinger på hvor det er lurt å handle? Gjerne på nett...
Ønsker spesielt anbefalinger på bukser/jeans som sitter bra (ikke sklir ned og/eller klemmer rompa flat :p)
Jeg fant aldri noen bra bukser! Så følger denne:p kjørte kjoler sist;)

Spesielt gravidbukser bør prøves for å sitte ordentlig. Spesielt de fra HM har jeg i str 38-42 men de sitter likt.

Veldig gode forresten, kjøpte 4 stk forrige svangerskap som jeg bruker nå :)

Fått invitasjon til shoppingfrokost på HM der de gir 20% på alle varer, må nok unne med en ny, lysere jeans til vår/ sommer :p

Back
Topp