Mammaklær:)

Bellelini

Forelsket i forumet
Jeg måtte ty til innkjøp av ei mamma bukse og strømpebukser i dag:/ E så oppblåst av hvem som helst kan se at jeg er gravid:) Fikk spm av hu bak kasse (som jeg tidligere jobbet med): åh skal du ha en til, så kjekt!) Jeg bare smilte og sa at det var en gave :)

Haha! Så nysgjerrig hun var da :D jeg bestilte mammabukse på h&m på nettet, de hadde rabatt :D

Har så lite mage enda, selv om jeg har mye luft. Så jeg venter til det blir litt mer nødvendig ;) Men er spent på det!

Tight og strømpebukse er mine beste venner <3 buksene mine passer ikke lenger, bortsett fra en litt løs en. Men det er nok mer jula og en lat september sin feil :p

Jeg brukte en del bukser fra Mamalicious sist, og nå har jeg funnet en del stilige fra LOVE2WAIT på Zalando (Nooppies ser bra ut, men dyre), så går nok får dem. Bruker mye Floyd-bukser nå, og de er det stretch i, så det funker foreløpig veldig fint :)

Har mammaklær fra før, men måtte kjøpe mammastrømpebukse :)

Jeg har kjøpt en amme-bh:D Har så innmari sensitive/ømme/såre nippler, så jeg er nødt å ha noe mykt der - da var det like greit å kjøpe amme-bh:)

Jeg har kjøpt en amme-bh:D Har så innmari sensitive/ømme/såre nippler, så jeg er nødt å ha noe mykt der - da var det like greit å kjøpe amme-bh:)
Jeg sliter også med vanvittig såre bryster, bruker kun treningsbh, og vurderer å kjøpe innlegg av ull til å putte inni i disse kalde tider :)

Back
Topp