Mammaklær

Hiver meg på tråden. Vil gjerne ha en god mammajeanse med tøymage etter hvert :) Bruker str 44/46 til vanlig, og synes det er lite å finne på nettet. Hvilke butikker har best av sånt hvis man kikker rundt? :) Har H&M så store størrelser i mammaklær? :)

Hiver meg på tråden. Vil gjerne ha en god mammajeanse med tøymage etter hvert :) Bruker str 44/46 til vanlig, og synes det er lite å finne på nettet. Hvilke butikker har best av sånt hvis man kikker rundt? :) Har H&M så store størrelser i mammaklær? :)

H&M har ihvertfall til 44 :)

Noen som har funnet noe fint på zalando, mamalicious etc? Leter meg i hel på salget men finner ingenting..

Noen som har funnet noe fint på zalando, mamalicious etc? Leter meg i hel på salget men finner ingenting..

Zalando er ganske kronglete å leite på...har du prøvd å gå inn via data (ikke app eller via tlf). Da får man faktisk opp alternativet som heter "mammaklær", d gjør man ikke på f.eks appen...

Kan selvsagt bruke nettleser i mobil og gå til full webview eller hva de kaller d;)
ImageUploadedByBV Forum1452528452.115835.jpg

Bestilte en gravidbukse på ebay, fikk den i posten i dag! Tror nok den kommer til å sotte bra når magen kommer betalte rundt 80 kr

99e88e70568ee6288712d4fe122451ad
en sånn i svart

Tråler alle sider nå, trenger en bukse om ikke så lenge. Men når jeg finner noen jeg liker har de ikke str. Får lete litt videre, sitter på macen nå og det er lettere :) får sjekke ebay nå :)

Du fant mer enn tidligere ved å gjøre sånn ja?
Lykke til, håper du finner noe fint;)

Tråler alle sider nå, trenger en bukse om ikke så lenge. Men når jeg finner noen jeg liker har de ikke str. Får lete litt videre, sitter på macen nå og det er lettere :) får sjekke ebay nå :)
Anbefaler å velge 1 eller 2 strl større enn det du bruker til vanlig hvis du bestiller fra asiatiske land på ebay :) kjøpte strl xl nå, og bruker 38 til vanlig :)

Back
Topp