Hiver meg på tråden. Vil gjerne ha en god mammajeanse med tøymage etter hvert
Bruker str 44/46 til vanlig, og synes det er lite å finne på nettet. Hvilke butikker har best av sånt hvis man kikker rundt?
Har H&M så store størrelser i mammaklær? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hiver meg på tråden. Vil gjerne ha en god mammajeanse med tøymage etter hvertBruker str 44/46 til vanlig, og synes det er lite å finne på nettet. Hvilke butikker har best av sånt hvis man kikker rundt?
Har H&M så store størrelser i mammaklær?
![]()
Noen som har funnet noe fint på zalando, mamalicious etc? Leter meg i hel på salget men finner ingenting..
Tråler alle sider nå, trenger en bukse om ikke så lenge. Men når jeg finner noen jeg liker har de ikke str. Får lete litt videre, sitter på macen nå og det er lettereKan selvsagt bruke nettleser i mobil og gå til full webview eller hva de kaller d
Vis vedlegget 155614
Tråler alle sider nå, trenger en bukse om ikke så lenge. Men når jeg finner noen jeg liker har de ikke str. Får lete litt videre, sitter på macen nå og det er letterefår sjekke ebay nå
![]()
Anbefaler å velge 1 eller 2 strl større enn det du bruker til vanlig hvis du bestiller fra asiatiske land på ebayTråler alle sider nå, trenger en bukse om ikke så lenge. Men når jeg finner noen jeg liker har de ikke str. Får lete litt videre, sitter på macen nå og det er letterefår sjekke ebay nå
![]()