Noen som har funnet nettbutikker med fine mammaklær som de vil anbefale? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg synes HM har mye fint. Fikk en pakke derfra i går etter nyttårssalget. Gøy å oppgradere gravidgarderoben etter forrige gang![]()

Forøvrig er jeg veldig fan av å ikke ha for mange gravid-klær, men en standardgarderobe. Må ha et par gravidbukser, en klassisk kjole som kan ha forskjellig uttrykk alt etter hvilket tilbehør du velger og en god porsjon topper. Cardigans og strikkejakker er jo perfekte både med og uten mage. Og skjerf og annet tilbehør.
Var innom HM i dag og så de hadde mammabukser på salg. Men jeg visste ikke hvilken str jeg skulle ta så jeg endte opp med ingendere som har de buksene, hvordan er de i str? Så det var str som 34-36-38 osv osv... er de store? Små?
Jeg syns de er ganske normale, jeg er ellers er 38/M str og har bukser fra HM i str 38 fra sist svangerskap. De brukte jeg helt til fødsel sist. Men, det som jo er vanskelig å forutsi er hvordan du legger på deg etterhvert. Jeg la på meg veldig lite utenom på magen, mens noen får jo litt mer på hofter og lår. Og da må man gjerne opp en str i forhold til normal størrelse. Det anbefales jo ofte å gå opp en str når man kjøper seg mammaklær. Jeg gjorde det sist, og kjøpte noen plagg ganske tidlig. Men de ble altfor store...
Kanskje greit å ikke kjøpe veldig mange bukser nå, men vente litt til du ser hvordan kroppen forandrer seg videre?
Jeg er forøvrig ganske lang (174) med lange bein, og hm buksene fra den gangen er i alle fall lange nok for meg.