Mammaklær

Kjøpte hight waist bukse på Bik bok, og de passer perfekt nå. Magen kan fint vokse litt til i disse☺️ Men jeg skal å se på hm etter jobb.. Trenger ordentlige manmabukser også☺️

da har jeg fått en pakke i posten med tøy jeg har kjøpt fra ei søt jente i bergen :D Betalte 700kr (da inkl porto) for en stor eske tøy. SÅÅÅ mange deilige bukser! håper bare de passer! Noopies, boob, mamalichious, og mye mer! Damn, den dama var snill <3 Jeg gleder meg til å prøve!

Jeg bestilte en fra Zalando i dag, uten strikk over magen, men strikk i sidene og lavt liv. Håper det er suksess!
Koster 179kr. Bestilte også en ammebh fra Heidi Klum.

Nå begynner mine high waist stramme bukser å bli litt vel t.r.a.n.g.e !!! Har ingen synlig gravidmage enda, men har lagt på meg i mageområdet og kan nå se en liten "bulk" fra navelen og ned. Det er vel et hint om at jeg snart burde se å få kjøpt meg mer passende klær for tiden fremover :p litt kjipt å bare føle seg feit slik som nå, men samtidig veldig koselig og spennende å se hva slags forandringer som endres fortløpende for kvinnekroppen når man går gravid. Det er først nå som jeg er blitt gravid selv at jeg faktisk forstår hvordan det er :)

Var og kjøpte mammabukse og -genser i dag.

Jeg kan ikke fordra å shoppe, og gadd ikke prøve dem. Viste seg at begge er for trange :dontknow

Har jo gått opp litt, burde nok skjønt at jeg skulle tatt en størrelse større enn vanlig ...

Jeg kjøpte meg to knallfine jeans på HM i går. Helt fantastiske å ha på! Har også bestilt ett par til, pluss en kosebukse. Lurer på å bestille en fra Mamalicious som jeg kan bruke på jobb :)

jeg prøvde buksene jeg fikk i posten. endte opp med at jeg gikk rundt med en i hele går. må være noe av det mest tilfredsstillende jeg har gjort siste tiden :p :D

Har ennå ikke ikke behov. :) Men har ein liggenes fra den første ungen og den kjøpte eg på HM, kjempe fornøyd me den :)

Er i Miami og har handlet på Motherhood outlet! Masse bra dealer, og for en lettelse å slippe å ha vondt i magen pga trange bukser!

H&M har en litt tight joggebukse i gråmelert og sort. Med lommer. Den er fantastisk!! Anbefales videre til alle!! 199kr

Back
Topp