Mammaklær

Lykkelig2016

Flørter med forumet
Heisan. Jeg er 8 + 0 i dag og kjenner det begynner å presse på magen i flere av buksene mine. Er det noen som har tips og erfaring med hvor man bør/kan kjøpe mammaklær?
 
Kjøpte mine bukser på hm. Ellers kjøpte jeg litt vide gensere andre steder.
 
Jeg har litt fra h&m, ellers har jeg brukt en del vanlige gensere og kjoler som er vide i fasongen. Har vært veldig fornøyd med mammabuksene fra førstnevnte :)
 
Jeg har leita fram mammabuksene fra hm, fra forrige svangerskap :) er ikke mer en 6+4, men får så vondt i magen av vanlige bukser :(
 
Måtte prøve tre bukser fra klesskapet i morges for å finne en som passet så da ble det shopping etter jobb.
Kjøpte mammabukser på H&M, 2 stk super slim stretch i svart og mørk jeans, suuuper behagelige. Og en slakkebukse til late ettermiddager og helger.
 
mama-lishious har mye lekkert <3 (sikkert skrivefeil dog..)
 
Kjøpte fine, billige bukser i dag på C&A. Men nå ble jeg plutselig litt usikker på om den kjeden finnes i Norge? Jeg bor i et annet land.
 
Jeg har vært på cyber monday salg på hm i dag og kjøpt meg 2 shortser til sommeren for 100 kr i dag. :)
 
De har også på ellos og laredoute. Der fant jeg bootcut noe jeg ikke fant andre steder.
 
Har sittet å lurka på finn osv om eg kommer over noen billige bukser der... For trenger bukser kjenner eg, alt e ubehagelig.
 
Milker.no
Er egentlig ammeklær, men mye er begge deler, noe som er litt kjekt når man først må kjøpe klær man ikke får brukt så lenge...
 
Når jeg klikket inn på milker.no fant jeg absolutt ingen klær...???

Oida, ser det nå, må være en glitch på siden dems. Jeg var inne der for bare et par uker siden, da var alt som normalt. Prøv igjen om et par dager, så er det sikkert oppe og går :)
 
jeg har enda ikke behov for mammaklær.. håper bare ikke det betyr at det er dødt der inne.. men det er umulig å ikke være bekymra.. jeg er så redd det ikke vokser :(
 
Har også kjøpt mamma klær nå, flere av jeansene mine passer ikke lengre, og de som enda passer strammer så mye nede på magen, er bare ubehagelig..
 
Har ikke fått mage enda, så,har ikke behov for å kjøpe mammabukse riktig enda. Men jeg har både sett og hørt at buksene på H&M er veldig bra! :)
 
jeg kjenner at joggebuksa strammer :p da er det kanskje på tide å kjøpe en bukse ja! :p *ler*
 
Back
Topp