Mammaklær?

Fru_Barvik

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å bruke klær for gravide/mammaklær? Jeg har gått ned ett par kilo i vekt pga kvalme og oppkast men merker godt på buksene at det skjer ting allerede. Dette er mitt tredje svangerskap, så mulig det er derfor. Magen er ikke synlig men buksene strammer og det er utrolig ubehagelig kombinert med uggen form. Og puppene er helt ute av kontroll så trenger i allegall litt romsligere overdeler

Moro når det begynner å bli så virkelig

Er det noen som har begynt å bruke klær for gravide/mammaklær? Jeg har gått ned ett par kilo i vekt pga kvalme og oppkast men merker godt på buksene at det skjer ting allerede. Dette er mitt tredje svangerskap, så mulig det er derfor. Magen er ikke synlig men buksene strammer og det er utrolig ubehagelig kombinert med uggen form. Og puppene er helt ute av kontroll så trenger i allegall litt romsligere overdeler

Jeg bruker mammabukser, de vanlige buksene er ubehagelige. Jeg har fått en liten mage ;) Mitt andre svangerskap. Kjøpte et par på h&m, veldig fornøyd :)

Jeg har gått over til mammaklær :) er så ubehagelig med klær som strammer over magen! Hehe! Har også gått ned i vekt, men magen har vokst ;)

Gått ned, men gått m mammabukser noen uker alt. Prøvde vanlige bukser innimellom for noen uker siden, men ikke behagelig. Livmor tipper jo opp akkurat der knappen er.. :) så blir en jo lett litt oppblåst i løpet av dagen :p Jeg er 13+0 i dag m nr to, jeg har fått en utbuling nederst på magen, selv om morgenen :) kan nok bare pakke bort de vanlige buksene for en stund! Så e d bare t håpe på at de e tilbake i skapet en gang i løpet av sommeren ;)

Jeg går også med mammabukser. De hadde noen veldig behagelige på H&M. Er ikke mer enn 12+5, og det er første - men mine vanlige bukser er vonde å gå i nå, selv om magen min er ikke veldig mye større.

Har også brukt mamma bukser I et par uker nå. Var skikkelig ubehagelig å gå med mine vanlige bukser. Måtte kneppe opp knappen da jeg var på jobb xsmile8 Magen har ikke begynt å vise seg skikkelig før nå, men ettersom jeg var skikkelig plaget med kvalme så hadde jeg ikke noe valg. Kjøpte 2 bukser på h&m, og de er de beste buksene jeg har hatt :happy:

Jeg bruker mammabukser! Får ikke igjen de andre, bare de jeg måtte ha belte på før :p Er mitt første svangerskap og jeg er i uke 11.

Bruker jeg vanlige bukser dropper jeg knappen og har en vid genser. Eller blir det joggebukse eller strømpebukse og tunika/skjørt som ikke strammer. Orker ikke noe stramt over magen.

Tror jeg må kjøpe snart.. Kan bare bruke de løse buksene mine nå, men har bare i begrenset antall :p

Må nok kjøpe noe etterhvert.
Sist gikk jeg i mine egne bukser fram til fødsel :woot:
Men nå er jeg så kvalm og buksene er ikke god å ha på.
Gått ned i vekt og ser ikke antydning til mage foreløbig.

Jeg liker de mammabuksene som går under magen, ser at Zara har de, så skal kjøpe noen når jeg skal til London om noen uker.

Jeg bruker fortsatt de vanlige klærne mine, men de aller strammeste buksene ligger fint i skuffen sin da de strammer for mye! :p men blir nok å ta fram mammabukser snart!:p

Jeg bruker mammabukser. Klarer ikke å ha noe press på magen. Gikk med splitten og beltet åpen hele tida, så måtte bare kjøpe mammabukser :-)

Jag använder mina vanliga jeans med knapp uppknäppt, och mammabyxor. Mammabyxorna är såklart skönast! Blir nog till att köpa några fler :)

Jeg har brukt lenge :) liker godt buksene som ikke har sånn strikk over hele magen, men ser mer ut som vanlige bukser med ekstra strikk på sidene. Har to sånne nå.

Tenkte å selge en del bukser i str. 34-36 som ble lite brukt sist og som jeg ikke kommer til å bruke denne gangen. Rop ut så legger jeg evt ut bilde :)

Jeg bruker ikke mammaklær enda, men må nok snart investere i noen nye bukser. Begynner å bli ubehaglig å bruke de vanlige jeansene, spesielt de som ikke er stretch.
Men med en gang jeg er innenfor døra hjemme river jeg av meg "de anstendige" buksene og dasser rundt i kosebukse resten av dagen, så sant jeg ikke skal ut på noe. Da må jeg klemme meg inn i pølseskinnet igjen.

Er for det meste heime heile dagen og då går eg i joggebukse. Skal eg noko så har eg ei Floyd bykse med masse strech som var for stor i utgangspunktet som eg bruke, alle andre bukser har blitt lagt vekk for mange uker siden. Kjøpte meg ein amme bh for 1 mnd siden og, eineste som passa fra vanlige butikker :-p

Back
Topp