Mammaklær

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Hvor får man tak i mammaklær i store størrelser?
Ingen krise foreløpig altså, for jeg har ikke lagt på meg noe som helst så langt (og egentlig håper jeg å ikke legge på meg så veldig mye heller), men på et eller annet tidspunkt vil jo magen komme, og da er det greit at klærne passer.

Og med store størrelser mener jeg fra str 46 og oppover.
 
Gå på nettet og se, jeg er ganske sikker på jeg har sett store str på flere H&M butikker :)
 
Gå på nettet og se, jeg er ganske sikker på jeg har sett store str på flere H&M butikker :)

På nett går de fine klærne opp til 46, og hvis de skal passe må jeg vel bare få mage og ingenting annet?
Er ikke helt sikker på hvordan konseptet mammaklær egentlig funker merker jeg ;)
 
På nett går de fine klærne opp til 46, og hvis de skal passe må jeg vel bare få mage og ingenting annet?
Er ikke helt sikker på hvordan konseptet mammaklær egentlig funker merker jeg ;)
Haha! Ikke jeg heller! Førstegangsgravid du også? :p
 
Haha! Ikke jeg heller! Førstegangsgravid du også? :p

Hvertfall så her langt på vei ;)

Og jeg har brukt mammabukse en gang, og det var en tights jeg lånte av ei venninne etter at jeg ble operert for blindtarmen :p
 
Store størrelser har jeg ikke erfaring med, men er veldig fornøyd med en jeans jeg kjøpte fra Ellos sist. Verdt å sjekke ut :)
 
Hvertfall så her langt på vei ;)

Og jeg har brukt mammabukse en gang, og det var en tights jeg lånte av ei venninne etter at jeg ble operert for blindtarmen :p
Jeg håper du finner klær du blir fornøyd med :)
 
På nett går de fine klærne opp til 46, og hvis de skal passe må jeg vel bare få mage og ingenting annet?
Er ikke helt sikker på hvordan konseptet mammaklær egentlig funker merker jeg ;)

Da jeg var gravid med min sønn så brukte jeg samme str. i mammaklær som jeg brukte i vanlige klær. Bortsett fra helt på slutten, da måtte jeg opp en str. Mammaklær er som vanlige klær, bare de er laget for å passe en voksende mage :)
 
Var sikker på at det var gravidklær... Plutselig var det ikke det
 
Mamalicious (?) er ganske store i størrelsen! Kanskje du passer noe derfra? Bestiller på nett ;) på bestseller.no :)
 
På nett går de fine klærne opp til 46, og hvis de skal passe må jeg vel bare få mage og ingenting annet?
Er ikke helt sikker på hvordan konseptet mammaklær egentlig funker merker jeg ;)


Når ein ska tenka mamma klær sånn generelt , så skal ein velja samme størrelse som vanlig i 1 og 2 trimester. Mens i 3 trimester er det vanlig å gå opp ein strl evt to heilt på slutten (men då har eg bare dingle i ventemodus i joggiser tights o.l :)
 
Takk for tipsene :)

Eneste jeg vet sikkert er at jeg kommer til å bli sånn kjolegravid i starten, for det hjelper på kvalmen at ingenting trykker på magen ;)
Og at "bumpbands" er geniale på jobb :)
 
Takk for tipsene :)

Eneste jeg vet sikkert er at jeg kommer til å bli sånn kjolegravid i starten, for det hjelper på kvalmen at ingenting trykker på magen ;)
Og at "bumpbands" er geniale på jobb :)

Bumpbands hadde jeg glemt, jeg har noen slike liggende siden sist. Må grave frem dem slik at jeg kan bruke buksene mine litt lengre =)
 
Takk for tipsene :)

Eneste jeg vet sikkert er at jeg kommer til å bli sånn kjolegravid i starten, for det hjelper på kvalmen at ingenting trykker på magen ;)
Og at "bumpbands" er geniale på jobb :)
Jeg skal være Kjolegravid helt til The bitter end denne gangen :p sist styra jeg verre med jeans og dill som revnet både her og der (jeg gikk opp 20 kg) :p kjole altså, lov it! Kjøpte to fra Sara i dag i en str større enn jeg bruker. Plass til litt mage der!
 
Back
Topp