Mammaklær

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Når er det "greit" å begynne med mammatøy utenom å føle seg som en gal hypokonder? Haha...

Synes det er så morsomt med de damene som tror de har "såååå" stor mage, når man ikke kan se at de er gravide engang... (Håper ikke keg tråkker noen på tærne nå). Alltid sagt jeg ikke skal bli sånn... :p

Men nå begynner buksene å bli litt ubehagelige selv om jeg egentlig ikke har fått noe særlig mage.. Så har gått til innkjøp av en mammabukse og den er såååå god å ha på... Men feltstykket til magen er jo alt for stor, for jeg har jo ikke mage... Haha...

Noen som har begynt å gå med mammaklær allerede? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Når er det "greit" å begynne med mammatøy utenom å føle seg som en gal hypokonder? Haha...

Synes det er så morsomt med de damene som tror de har "såååå" stor mage, når man ikke kan se at de er gravide engang... (Håper ikke keg tråkker noen på tærne nå). Alltid sagt jeg ikke skal bli sånn... :p

Men nå begynner buksene å bli litt ubehagelige selv om jeg egentlig ikke har fått noe særlig mage.. Så har gått til innkjøp av en mammabukse og den er såååå god å ha på... Men feltstykket til magen er jo alt for stor, for jeg har jo ikke mage... Haha...

Noen som har begynt å gå med mammaklær allerede? :D

De som gjerne syntes de har såå stor mage har gjerne det i forhold til hva som er vanlig for de :) ingen kunne sett på meg nå at jeg er gravid, men både meg og samboer ser forskjell på magen. Og kjenner det jo på buksene .

Men blir fremdeles en god stund til det er nødvendig med mammaklær regner jeg med :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jada, man merker jo mest magen selv. Ser jo at min er litt større jeg også, selv om det ikke er påfallende..

Har spesielt ei venninne i tankene. Husker jeg var med hun og gubben på visning og hun holdt seg på magen og snakket om at de trengte større plass og megleren skjønte ingenting... Hun ler selv av det i dag altså.. Hehe... Kommer sikkert til å se tilbake på masse og flire av meg selv også... ;)

Hehe eg bruke noen mammabukser og d har eg gjort helt siden sist graviditet, for de e digge å gå med :P

babyjente 27 Juli ♡

En venninne av meg går faktisk rundt i mammaklær. Og hun er ikke gravid, har aldri vært gravid og ingen planer om det ennå. :P jeg syntes jo det er litt rart da ;) :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg fant frem mine gamle mammabukser i helgen, og hadde en på jobb i går men det var litt ugreit. Selv om jeg syns jeg hadde fått mage og buksene strammet var det ikke nok til å fylle mammabuksene så de før litt ned hele tiden.... Får legge de på siden og prøve igjen om en måneds tid...

Jeg bruker også noen mammabukser nå. Mamma-overdelene blir altfor store i magen, så de lar jeg ligge litt til. Buksene derimot, er helt fantastiske å gå med :-)

Jeg har gått med mamma-buksene mine de siste ukene. Hva andre måtte synes om at jeg "tror" jeg har fått så stor mage kunne jeg ikke brydd meg om :p var ubehagelig å få press over livmoren fra uke 7 her, og jeg får igjen buksene mine, med litt makt, men å sette seg ned i dem er direkte vondt. Har vokst 6cm rundt midjen allerede, der jeg er bredest. Så joda, jeg elsker mamma-klærne mine jeg for øyeblikket :) får masse kommentarer om at det sikkert bare er luft og ikke vet jeg, annet enn at jeg ser slik ut, passer ikke mine vanlige klær, og kommer heller ikke til å gjøre det før baby er ute å vel så det ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Når buksa passer tenker jeg :)

når jeg blir litt større kjøper jeg litt mammaklær :) men alt nå (uke6) har jeg kjøpt ammeBH for gud å ubehagelig vanlig bh var gå med!! mens ammeBH er jo som å gå uten bh :) samme gode følelsen hehe .. har veldig ømme brystvorter så var vondt at bhn kom borti hele tiden :P

Skal stoppe innom HM på vei hjem fra legen på mandag for å kjøpe en, da er jeg 11+1. Gjør så alt for vondt å ha på seg stramme olabokser nå. Men må bare høre hjertet først.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Her går går det i sånne "aladdin" bukser som de har på cubus.. mamma buske som har den delen til stor mage ble ikke bruka Før etter uke 30..da disse fra cubus funka gull lenge :-) bruker de nå og etter sist graviditet..så har bodd i de i 2 år nå :-p hahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte min første mammabukse i denne uken fordi jeg syntes det var forferdelig å sitte med de vanlige buksene og vil ikke bare gå rundt i joggings :) Jeg merker at magen har vokst, men ser bare ut som jeg har lagt på meg litt så ikke noe synlig gravidmage nei, er 9+2 i dag. Men tror nok jeg har synlig gravidmage før uke 20 hvis det fortsetter i dette tempoet ja:) Har ventet så lenge på å bli gravid så kommer nok til å være mektig stolt når magen endelig ser ut som gravidmage, selv om jeg kanskje bare er 12 uker på vei:)

Back
Topp