Mammaklær...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Noen som har tips til gode butikker for å kjøpe fine mammaklær? Ønsker ikke å være kjempe"baggy" og syns mange av buksene har en tendens til å bli for bumsete/vide etter å ha brukt dem litt, særlig H&M-buksene.

Hvis du bor i Oslo/omegn kan du prøve Svangerskapet på Majorstuen! Jeg kjøpte nettopp en kjempefin bukse fra Mamalicious der, finnes også i flere benlengder :) De har nettbutikk også tror jeg, men da får du jo ikke prøvd først. Enig i at HM-buksene ikke har den beste passformen, og for meg er de i tilegg altfor korte :( kjipt at det er så få butikker som fører mammaklær!

Jeg har en bukse fra Ellos jeg er veldig fornøyd med. Stretch, og den holde seg fin, andre svangerskapet jeg bruker den

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Jeg anbefaler asos.com! Har et par bukser derfra, og de sitter veldig fint på.

Har ei bukse fra HM også som faktisk sitter fint på. Den er også veldig god å ha på seg. Men er enig med deg i at det fort blir merkelig form og fasong :( men har altså funnet ei som funker. Prøvde en deeeel før jeg fant den :p

Zalando.no har ganske mye fine klær syns jeg. Og sko.. Masse fine sko.. <3 ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Som bukser flest er det innholdet i buksen (f.eks innholdet av polyester) og tettheten i vevingen som er avgjørende om den holder form eller ikke. Er veldig fornøyd med de to jeg har kjøpt på hm. Savner generelt mer utvalg av svangerskapsklær!!

Flere som har erfaring med buksene fra Mamalicious? Holder de fasongen og hvordan er de i str? :)

Jeg har bare tights-aktig bukse fra Mamalicious + en penere bukse. Begge de holder fasongen veldig godt.

Back
Topp