Mammaklær

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
Jeg handla meg mammabukse i helga! :D alle mine bukser stramma så fælt på magen, og kan jo ikke gå i joggebukse hele tiden. Og siden jeg skulle på Backstreet Boys konsert i helga, så kjøpte jeg mammabukse :) Litt stor over magen enda denna buksa, og kjøpte en str større, så passer den nok bra da magen begynner å vokse :D men har noen kule t-skjorter med kul skrift på fra forrige svangerskap :)

Jeg handla meg mammabukse i helga! :D alle mine bukser stramma så fælt på magen, og kan jo ikke gå i joggebukse hele tiden. Og siden jeg skulle på Backstreet Boys konsert i helga, så kjøpte jeg mammabukse :) Litt stor over magen enda denna buksa, og kjøpte en str større, så passer den nok bra da magen begynner å vokse :D men har noen kule t-skjorter med kul skrift på fra forrige svangerskap :)

Er så gøy med sånne skjorter, kjøpte ingen forrige gang men det blir nok noen nå :-P

Har bestilt jeg mammaklær( skjorte, T-skjorte og genser ) til 249,90kr med H&M appen :) klærne mine begynner å bli litt små :D

Sent from my IPhone 5C :)

Neeeeei... FIkk mail fra Stormberg i dag at mammabuksen deres skal ut av produksjon. (De har kun XS igjen i nettbuikken.) Og de får ikke inn nytt mammatøy før i august. Buhuhu. Her ute på bygda har jeg lite bruk for fancye topper og nitti jeans, jeg trenger uteklær...

I år er vi så heldige at joggebukser forkledd som penere bukser er "in", så jeg har skaffet meg det:) jobber innenfor en viss kleskode på jobb:)

Ved forrige graviditet var det in med tights og tunikaer, så det passet meg fint da;) denne gangen håper jeg der ikke blir in for det såg IKKE ut og jeg liker det ikke!:)

Foreløpig har eg null mage, så jeg bruker mine vanlige bukser. Eneste eg merker er at de blir strammer i løpet av dagen pga oppblåsthet. Så godt å få på seg joggisen i løpet av ettermiddagen :) og av med bhg'n i samme. Prøver denne gangen som forrige gang og ikke kjøpe grsvidklær, Hehe, aner ikke hvorfor. Har mye kjoler og skjørt og bruke og når det blir varmere.:)

Nå synger det på siste verset for buksene mine, så til uka tror jeg at jeg må sette hårstrikk i knappehullet. Nå er magen både større og oppblåst fra ettermiddagen og utover. På jobb vil jeg ikke gå med tights, da jeg i så fall må ha en lang topp eller kjole. Jeg vil helst gå i vanlige bukser der, så det kommer jeg nok til å gjøre. Klarer meg nok noen uker til uten mammabukse, har ikke funnet noen jeg liker foreløpig heller :P

Kikket litt på mammaklær på H&M i dag, men var litt for sliten til å prøve :-P Ble ingen kjøp, og klarer meg fint med vanlige klær enda :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har handlet tre bukser og en shorts på H&M, hadde aldri drømt om at det skulle være så behagelig å gå med :)
Går ellers mye med joggebukser, spesielt de dagene jeg ikke skal noe "viktig". :)

Back
Topp