Mammaklær

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
Da måtte jeg rett og slett innse at ingen av buksene mine passer i livet lenger så det ble shopping. Problemet er den spinkle skikkelsen min, alt er for stort men presser på magen, får ikke igjen knappene på det som passer ellers. Så da bar det avgårde til mammaavdelingen. Allerede nå... Uke 10+4 :-P de minste gravidbuksene satt som støpt uten å presse å det var altså fantastisk deilig etter et par uker med for trange klær
:rolleyes:

Så deilig at du fant noe som passet :-) Da jeg var gravid med eldstemann gruet jeg meg så fælt til å begynne med gravidklær at jeg utsatte det til etter ordinær UL, noe etter hvert ble fryktelig ubehagelig og førte til at jeg gikk med åpen smekk så fort ingen så meg :smiley-ashamed005

He he deilig med bukser som passer :)

-Taster fra appen-

Så deilig at du fant noe som passet :) Da jeg var gravid med eldstemann gruet jeg meg så fælt til å begynne med gravidklær at jeg utsatte det til etter ordinær UL, noe etter hvert ble fryktelig ubehagelig og førte til at jeg gikk med åpen smekk så fort ingen så meg :smiley-ashamed005

Jeg gruet meg veldig til det denne gangen, forrige gange gikk jeg bare med mine vanlige klær XD hadde en ide om at alle gravidklær var stygge og formløse hehe men det var da noe ålreit også

Jeg bruker fortsatt vanlige bukser, men vurderer å kjøpe snekkerbukse på hm når jeg får lønn ;) blir så koselig når magen kommer :)

Gleder meg til å kjøpe mammabukser som sitter fint! For nå føler jeg alt er ubehagelig på magen....så her blir det mest harembukser...ingen trange hvertfall...før jeg kjøper mammabukser

jeg har kjøpt to mammabukser, en genser og en tsjorte på hennes og mauritz. overraskende fornøyd!:) Fant to slimfit bukser som sitter bra på og som ser helt normale ut.
Har allerede begynt å bruke de da de andre buksene mine strammer. jeg sitter på kontor hele dagen og orker ikke at noe skal være ubehagelig.
Mammagensrene ser bare litt lange ut nå :)

da jeg var gravid for seks år siden fant jeg ingen fine mammaklær på hennes husker jeg. har som mål å føle meg litt fresh og gå minst mulig i joggebukse ;)

Har vært å kjøpt 2 mammabukser på H&M, e berre så utrulig deilige å gå i :)

Jeg kjøpte å alt på h&m . Veldig fornøyd med de. Å ja, deilig å gå med!!

Heldigvis er fasogen min slik at jeg har litt å gå på i livet på de vanlige buksene mine! Men merker at jeg har lavere toleranse for at det strammer, godt at de fleste buksene mine er høye på livet :) Kjenner at jeg har litt angst for mammaklær, men det blir vel nødvendig etterhvert!

Heldigvis er fasogen min slik at jeg har litt å gå på i livet på de vanlige buksene mine! Men merker at jeg har lavere toleranse for at det strammer, godt at de fleste buksene mine er høye på livet :) Kjenner at jeg har litt angst for mammaklær, men det blir vel nødvendig etterhvert!

Jeg og liker ikke tanken på mammaklær! Har en del bukser som er litt "rom" i, så håper på og heller kunne kose meg med kjoler og større gensere og vanlige bukser

Jeg og liker ikke tanken på mammaklær! Har en del bukser som er litt "rom" i, så håper på og heller kunne kose meg med kjoler og større gensere og vanlige bukser

Ja, det er mye vanlige klær som sikkert også kan brukes, i sommer blir det sikkert mye skjørt og kjoler :)

Jeg har så lyst til å handle det allerede nå, men føler det er tidlig, selvom det hadde vært deilig med en ålreit bukse:-P

Må ta meg en handletur snart skjønner jeg:) må bare få igjen litt krefter først! Foreløpig funker det med joggebukse på sofan hjemme;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp