Mammaklær

Jeg vil anbefale emami kjolen!!!
Svigermor sydde en til meg forrige gang.. den er heeeeeeeeeeeeelt genial!
Det er ett langt sjal du kan lage om til kjoler, topper og bukser!

Brukte den under hele svangerskapet sist!
http://www.emami.dk/

Nå er jeg ikke fan av de "bomsete" og ikke minst kjerringaktige mammaklærne de har på ymse div nettsider.
Har kjøpt noe på H&M, men jeg kom over en nettside med litt alternativ og rocka stil-som passer meg.

Har bestilt noen kjoler derfra, gleder meg til å kunne bruke de!

http://www.mamasanmaternity.com/

Mange butikker som har det :) Tror det kommer opo flere hvis du googler det. Vet jeg fant mange sider forrige gang jeg var gravid. Er vel noe som heter glammom.com eller .no tror jeg. Ikke sett der selv enda :)

Er vel en del nettbutikker som selger og :) Og så har jeg sett at babyshop fører noooe

Denne trur eg, eg må henge meg på. Er så masse kjedelige klær.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oooo mange jo:)
Er vel bare å surfe ivei nå da ;)

For bare 5 år sia var jo utvalget på hm relativt labert,,,, ser jo nå at det har økt litt :)

Sist svangerskap kjøpte jeg bukser på hm også kjøpte jeg topper ol på bla vero moda, bik bok osv.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tenkte å kjøpe snekkerbukse på h&m ;) den så veldig søt ut, ikke så utvalg den h&m butikken je var på akkurat.

Trenger man egentlig mye mammaklær? Dere som har vært gravide før, gjorde dere store innkjøp? Merker allerede at det er ubehagelig å ha buksa over magen, men det er nok bare oppblåstheten som snakker. :p

Trenger man egentlig mye mammaklær? Dere som har vært gravide før, gjorde dere store innkjøp? Merker allerede at det er ubehagelig å ha buksa over magen, men det er nok bare oppblåstheten som snakker. :p
Eneste j hadde sist var vel to bukser og noen truser. Ellers brukte jeg vanlige gensere (ble jo så strukket at d ikke gikk an å bruke de senere men). Hjemme gikk d i joggebukser :)

Eneste j hadde sist var vel to bukser og noen truser. Ellers brukte jeg vanlige gensere (ble jo så strukket at d ikke gikk an å bruke de senere men). Hjemme gikk d i joggebukser :)

Samme her..
Kjøpte noen tights, bikini, bukser og undertøy...
Ellers så bruktejeg. Topper og tunikaer jeg hadde fra før :-)

Jeg kjøpte bukser nesten med en gang, husker ikke helt hvordan det var med topper/ gensere.. Trusler kjøpte jeg iallefall:)
Må ha bukser nå å :) å noen overdeler:) til sommeren har jeg noen shorts fra sist som kanskje passer :)

Back
Topp