Mammaklær?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen her inne som har begynt å kjøpe mammaklær enda? Syns magen står så ut og vanlige bukser er ikke noe fristende å ta på!

Har ikke kjøpt noe nytt enda,men fant en side som heter HappyMum.no Mye fine mammaklær som ikke er sånne standard og kjedelige. Tror jeg skal spandere på men et par fine plagg.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Har ikke kjøpt noe nytt enda,men fant en side som heter HappyMum.no Mye fine mammaklær som ikke er sånne standard og kjedelige. Tror jeg skal spandere på men et par fine plagg.

Der var det mye fint :D Kommer nok til å kjøpe noe etterhvert, men akkurat nå har jeg ikke bruk for det....

Var ute for å kjøpe mine første mammabukser i dag. Liker best å handle fra butikk, så jeg får prøvd ordentlig, men ble kjempe skuffet. De eneste som hadde et bittelite utvalg av mammaklær var HM. Jeg var både på Cubus, Lindex og KappAhl også, men de hadde ikke mammaklær i det hele tatt. Leter jeg i feil butikker? Dette var på Strømmen Storsenter. Vil gjerne ha skinnyjeans i str. 34/36, noen som vet hvor de har dette?

Var ute for å kjøpe mine første mammabukser i dag. Liker best å handle fra butikk, så jeg får prøvd ordentlig, men ble kjempe skuffet. De eneste som hadde et bittelite utvalg av mammaklær var HM. Jeg var både på Cubus, Lindex og KappAhl også, men de hadde ikke mammaklær i det hele tatt. Leter jeg i feil butikker? Dette var på Strømmen Storsenter. Vil gjerne ha skinnyjeans i str. 34/36, noen som vet hvor de har dette?
Treggingsen til Boob er veldig fin. Den får du kjøpt på babyshop og barnas hus :) Ellers har de masse fint på Svangerskapet i Oslo :)

Har ikke kjøpt noe, men har vært på mørkloftet og hentet klærne fra forrige gang.... :-p Siden jeg ikke takler at noe strammer på magen har jeg allerede tatt ibruk et par mamma-olabukser for å kunne ha på meg noe annet enn joggebukser når jeg skal ut blant folk...... ;-)

Treggingsen til Boob er veldig fin. Den får du kjøpt på babyshop og barnas hus :) Ellers har de masse fint på Svangerskapet i Oslo :)

Tank ju, da skal jeg titte :D

Jeg bruker mye de sorte treningsbuksene til H&M, de koster 199kr, har stor strikk, passer hele graviditeten.
Fantastisk gode, jikk nesten bare i dem med nr.2.

Tidlig for meg enda, men gleder meg til å handle drt!! Siden vi trodde vi ikke skulle ha flere barn, kvittet jeg meg med alt etter at frøkna kom :p

Jeg bruker mye de sorte treningsbuksene til H&M, de koster 199kr, har stor strikk, passer hele graviditeten.
Fantastisk gode, jikk nesten bare i dem med nr.2.
Tror det er disse jeg også har. Har 2 stk. Litt glatte i stoffet og farge på strikken nede og pengelommen. Bor i de buksene for tiden.

Tror det er disse jeg også har. Har 2 stk. Litt glatte i stoffet og farge på strikken nede og pengelommen. Bor i de buksene for tiden.

De jeg har er helt sorte i bomull stoff, med pengelomme. Men de har flere
Sorter i samme merke, det er sikker sykkelbuksa du har. Den er også heeeerlig ;-)

Jeg bruker mammabukse de dagene jeg er skikkelig oppblåst. Jeg har også kontorjobb, så er mer behagelig å sitte med en bukse som ikke strammer så mye på magen :)

Da har jeg hentet mammaklærne på loftet :-) Jeg hadde jo mye mer enn jeg husker! Da blir det utskiftning i klesskapet! Det er jo del klær som jeg ikke kommer til å bruke før september :-)

Har ikke begynt å bruke det enda! Men er like før jeg må finne de fram. De fleste klærene jeg har hatt fra de forrige svangerskapene er fra h&m. De er ganske kjedelige,så kjøper nok noen nye denne gangen :P

Jeg sitter og titter på mamalicious.no og har funnet 4 mammabukser jeg har kjempe lyst på. Kjøpte 2 på HM i helga også. Blir kanskje litt overdrevent med 6 mammabukser, eller hva tror dere? Uff, jeg går alltid berserk når det gjelder klær, men må jo tenke at dette kun skal brukes en liten stund. Litt redd for at jeg skal bli større rundt lår også, slik at de ikke passer om noen mnd. Dilemmas... :eek:

Back
Topp