Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke kjøpt noe nytt enda,men fant en side som heter HappyMum.no Mye fine mammaklær som ikke er sånne standard og kjedelige. Tror jeg skal spandere på men et par fine plagg.
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Treggingsen til Boob er veldig fin. Den får du kjøpt på babyshop og barnas husVar ute for å kjøpe mine første mammabukser i dag. Liker best å handle fra butikk, så jeg får prøvd ordentlig, men ble kjempe skuffet. De eneste som hadde et bittelite utvalg av mammaklær var HM. Jeg var både på Cubus, Lindex og KappAhl også, men de hadde ikke mammaklær i det hele tatt. Leter jeg i feil butikker? Dette var på Strømmen Storsenter. Vil gjerne ha skinnyjeans i str. 34/36, noen som vet hvor de har dette?
Treggingsen til Boob er veldig fin. Den får du kjøpt på babyshop og barnas husEllers har de masse fint på Svangerskapet i Oslo
![]()
Sånn vil jeg også haJeg bruker mye de sorte treningsbuksene til H&M, de koster 199kr, har stor strikk, passer hele graviditeten.
Fantastisk gode, jikk nesten bare i dem med nr.2.
Absolutt til og anbefale. De er ganske greie og se til og, minner litt om sort theigts, bare de er litt videre nede med beinaSånn vil jeg også ha![]()
Tror det er disse jeg også har. Har 2 stk. Litt glatte i stoffet og farge på strikken nede og pengelommen. Bor i de buksene for tiden.Jeg bruker mye de sorte treningsbuksene til H&M, de koster 199kr, har stor strikk, passer hele graviditeten.
Fantastisk gode, jikk nesten bare i dem med nr.2.
De jeg har er helt sorte i bomull stoff, med pengelomme. Men de har flereTror det er disse jeg også har. Har 2 stk. Litt glatte i stoffet og farge på strikken nede og pengelommen. Bor i de buksene for tiden.
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app