Mammaklær

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
I går fant jeg igjen de gamle mammaklærne mine. Og hormonell som jeg er så ble det veldig stort. Kom noen tårer da ja.. Så mange minner i de gamle klærne.
Kjøpte noen klær sist gang også, som jeg dessverre ikke fikk brukt. De har ligget i boksen og ventet på meg. Veldig rart å finne de igjen.

Kjenner at jeg gleder veldig til å være skikkelig gravid igjen og få stor mage! Og handle nye fine gravidklær...!
Det kommer nok ikke til å ta lang tid før mammaklærne må på. Merker at magen allerede begynner å bli stor nå! Ubehagelig med trange bukser.. :p Sånn var det de forrige gangene også. Fikk tidlig en liten kul.
Godt at det fortsatt er vinter, så jeg kan gå med litt store gensere så ingen ser min lille hemmelighet.. :love017

Flere om gleder seg?
 
ååå... jaa!!


kjenner meg veldig igjen i den ja! Mammaklær ligger klar, men trenger nok ikke bruke de riktig enda jeg da.. men de skal få en runde gjennom vaskemaskina og mimringen har startet!
 
Jeg skal kjøpe noen mamnaklær til fredag. Har litt liggende fra forrige, men det er litt stort, så trenger hvertfall noen bukser:)
 
Må nok ha noen nye bukser jeg også, og noen nye topper. Moro med noe nytt! :)
 
har ingen mammaklær så må nok shoppe litt etterhvert :)
 
Har en del klær sm jeg kjøpte når jeg ventet nr 1 for snart 7 år siden, bruker de enda :p var ikke gravid klær, men de fungerte som d likevel. :) Men kommer nok til å køpe inn litt denne gangen uansett :) Men ikke for mye, for vi ska jo gå gravide om sommeren! :p
 
Jeg gleder meg til å sprade rundt i lette kjoler til sommeren! Må være mye bedre enn å måtte pakke inn magen med flere lag med både bukser og jakker og gensere? :p
 
Jeg gleder meg til å sprade rundt i lette kjoler til sommeren! Må være mye bedre enn å måtte pakke inn magen med flere lag med både bukser og jakker og gensere? :p
Ja, det skal bli herlig å gå gravid på sommeren... til en forandring.. ;)
Mine to er født i mai og juni. De ble født akkurat når sommeren kom. Var en utfordring å finne store nok vinterjakker. For magen min var stor, i alle fall med andremann. :)
 
JEG derimot KVIR meg til å gå gravid på sommeren igjen! :p gjorde d med nr 1 (august barn), kunne nesten ikke være utenfor døren, før eg ble heeeeelt full i vann i hele kroppen. Så ikke klok ut i varmen :p Håper d blir anderledes denne gangen....
 
JEG derimot KVIR meg til å gå gravid på sommeren igjen! :p gjorde d med nr 1 (august barn), kunne nesten ikke være utenfor døren, før eg ble heeeeelt full i vann i hele kroppen. Så ikke klok ut i varmen :p Håper d blir anderledes denne gangen....


Haha! Samma her!! August barn, sommaren 2008. Da va ein VARM sommar! Huska min far kjørte rundti båt med meg ut i havet for at eg skulle få luft på meg:p Måtte kjøpa meg Crogs som var 3 nr forstore...å likavel hadde eg merke på beino ette desse hålo i dei!:eek: Var såå full i vatn! Vagga rundt å da skvulpa nesten i beino når eg gjekk!o_O Synst ikkje nåke om å gå høyfravid i steikande sommarvarme:p Men da kan jo bli annerledes dennegangen =) Håpe på da i allefall;) Men e vel fordele og bakdele uansett ka årstid da e=)Trur våren må vera den finaste tio å føda på!?!?=)
 

Vedlegg

  • clear[1].png
    clear[1].png
    137 bytes · Visninger: 17
  • clear[1].png
    clear[1].png
    137 bytes · Visninger: 15
Haha! Samma her!! August barn, sommaren 2008. Da va ein VARM sommar! Huska min far kjørte rundti båt med meg ut i havet for at eg skulle få luft på meg:p Måtte kjøpa meg Crogs som var 3 nr forstore...å likavel hadde eg merke på beino ette desse hålo i dei!:eek: Var såå full i vatn! Vagga rundt å da skvulpa nesten i beino når eg gjekk!o_O Synst ikkje nåke om å gå høyfravid i steikande sommarvarme:p Men da kan jo bli annerledes dennegangen =) Håpe på da i allefall;) Men e vel fordele og bakdele uansett ka årstid da e=)Trur våren må vera den finaste tio å føda på!?!?=)
Haha nett som meg. Bare d var 07 . Hadde slippers med borrelås! Så eg kunne justere. Str 41! Brukte egentlig 37 ;-) var i begravelse 1 uke før fødsel, og måtte gå i de skoa. Helt normalt!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Bor i Bergen så ikke så stor risiko før varmebølge her ;) pleier å vare fint høgst en uke om gangen :p så ikke så urolig før det problemet ;)
 
Så kjekt med mimring! Jeg gleder meg til å kunne ta i bruk (spesielt) den ene mammabuksen jeg alt har! For den er så myk og god på! Aahh! Farvel til trange bukser og flesk som tyter over bukselinningen på de normale buksene! Fysja meg!

Gleder meg også til å få en litt mer rundere mage, for nå ser den bare dvask ut! Etter mitt forgje svangerskap! : )
 
Det kan nok bli en utfordring å gå gravid vist det blir veldig varmt ja, men fordeler og ulemper med alle årstider...! :)

Skal bli herlig å finne fram gode og myke mammabukser og tights...Og fine sommerkjoler!
Slippe å gå i trange bukser ja.. herlig!
Begynner å bli litt håpløst. Noen dager ser magen min ut som en ballong!! :D:p
 
Ups! Håper ikke det blir sånn til sommeren! Var sikkert ubehagelig!
 
Det var fra mai-juli 2013. Den intense sommeren kom den dagen jeg fødte, 5. Juli! Jeg krysser fingrene for at jeg har gjennomgått nok hevelse på en stund. Bruker nå en str større i sko enn før jeg ble gravid første gang. Venter spent på om jeg får bli med i denne gruppa...
 
Jeg var akkurat ferdig til sommeren kom med mine to, så jeg har ikke gått gravid en hel sommer. Så det kan nok bli spennende..
Får håpe du slipper en graviditet til med i mye vann i kroppen. Krysser fingre for at du får bli med i gruppa! Spennende!! :)
 
Back
Topp