Mammaklær!

Camilla Johnsen

Lykkelig gift
Kjenner virkelig at ting er veldig stramt no, og ha noen stramt over magen er HELT forfærdelig! Buksan mine er tortur! Elsker min løse bukse med strikk i livet. Men mannen min syns den er den styggeste tingen han har sett ;P *Knis* Jeg er jo tynn fra før så det er mye store gensere for å skjule den lille magen jeg har fått no. For her i vennekretsen så legger dem veeeldig fort merke til forandringer ;) Haha. Men gleder meg til å vise den fram når man får sikkelig babymage og har kommet over 12 ukers grensa :)
Noen som har handlet inn mammaklær allerede no? Kjenner dere at det er litt stramt ?
Noen fine nettsider man kan kjøpe fine mammaklær ? :)

Jeg har funnet fram mine gamle mammabukser på loftet, men har ikke begynt å bruke de enda. Uten dem ser jeg allerede ut som jeg er 3 mnd på vei......Jeg går mye i skjørt og løse topper, vil ikke si det på jobben helt enda :-) Men jeg ser av samliga at jeg skal investere i noen nye bukser etter ca uke 12 :-)

Jeg har det akkurat sånn som deg. De stramme buksene mine er helt grusom å gå i ! :p
Her har jeg allerede kjøpt mammabukser. Eller tights, og strømpebukser. Og de er kjempebehagelig å ha på :)

Her kjøpte jeg min første mammabukse på mandag. Har også noe mammaklær på kvisten som jeg skal ta ned snart. Alt jeg makter å gå med akkurat nå er tights og store skjorter;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt mammatights, skal kjøpe mammabukse når jeg kommer hjem fra ferie :)

Jeg har mammatights og en mammabukse fra forrige svangerskap, men kommer nok til å kjøpe noe nytt etter hvert :) Gikk mye ned vekt, all gravidvekta pluss litt til etter svangerskap. Så kan nok bruke gamle bukser i første omgang :)

Burde vel snart kjøpe inn mammabukser. Tvinger på meg dongeribukser som er blitt alfor trange, og må åpne knappen i skjul mange ganger per dag!.

Buksene mine har blitt alt for små allerede! Klarer ikke og få igjen knappen i det hele tatt og de er ubehagelige selv med åpen knapp... Skal ut og kikke etter mammabukse i morgen tenkte jeg, også må jeg ha noen større gensere! Jeg syns det er synlig allerede! Spesielt på kvelden. Og vil jo ikke at folk skal se det SÅ tydelig... :P

Jeg er oppblåst, men generelt sitter det i hodet på meg. Jeg får helt fnatt av at noe strammer på magen!! Var slik med de to andre... Så i morgen må jeg ut og kjøpe ny bukse :)

Back
Topp