Mammaklær

Zola

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er det noen som har gått til innkjøp? Jeg må få kjøpt inn noen nye bukser asap for alt strammer og jeg får knapt igjen knappen.

Tips om mammaklær som ikke får en til å se ut som en flodhest?

Zalando.com har mye mammaklær, uten at jeg vet hvordan buksene er der. Godt utvalg i alle fall!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjøpt meg to bukser på H&M. Den ene var veldig god, den andre ikke noe å skryte av...kjøpte meg noen singletter og en genser som tåler at magen vokser på vero moda i dag :) ellers så trenger jeg en del nytt :)

Har handlet over nett en tights og en skinny-jeans på h&m. De ser virkelig bra ut og er superbehagelige over den allerede svulmende magen :) zalando har masse fint og bedre utvalg over nett, men var utsolgt i min størrelse (36).

Kjøpte noen bukser på mamma avd på HM, dei var kjempe stilig og det var umulig å se at det var gravidbukse viss eg skjuler bukselinningen med en genser/topp. Kjøpte også noen bukser på ellos som var både fine og gode. Og rimelig er det også :-) (dongeribukser)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bestilte meg mammabukse på Ellos i forrige uke. Ble storfornøyd da den var for stor (har vært på diett før jeg fikk vite at vi var gravid), så jeg bestilte enn mindre, som kom i dag, og passa som et skudd :) Buksene mine passer enda, men liker ikke presset på magen når kvalmen er som verst på jobb.

Og så "måtte" jeg jo bare kjøpe med noen mammagensere. Skal tross alt gå hele vinteren, og om det utvikler seg som nå kommer jeg til å trenge MASSE klær *hutrehutre*

Liker h&m sine. Super behagelig. Har kjøpt et par bukser. Et skjørt og noen topper. Deilig med noe som ikke klemmer på den oppblåst magen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig fornøyd med mammajeansen på hm. Sitter som støpt og magen får fortsatt plass selv om jeg har fire uker til termin. Ser ut som vanlig slimjeans. Koster 399, men de sitter litt bedre enn den svarte jeg kjøpte til 199. Er verdt prisen. Er også veldig fornøyd med en svart bomullsbukse med snøring på ankelen kjøpt der. Ellers bruker jeg ikke gravidklær. Bruker vanlige singleter og åpne cardigan/jakker over. Eller kjoler med høyt liv som også er tøyelige.

Sniker fra februar:) hvis man vil gå med vanlig bukse litt til for å skjule mage el ikke finner gode gravid bukser, så bruk et hår strikk istede for knappen! :)

Sniker fra februar:) hvis man vil gå med vanlig bukse litt til for å skjule mage el ikke finner gode gravid bukser, så bruk et hår strikk istede for knappen! :)

Det funker kjempebra og gjorde det lenge selv i starten :-) Jeg tok ikke i bruk mammabukser før jeg var 5 mnd på vei eller no.

Har begynt med mammabukser,har 2 stk..så må nok gå til innkjøp av flere nå som alle mine vanlige bukser ikke går å kneppe igjen...Har kjøpt på H&M, mine hvertfall...syns det er så dårlig utvalg jeg..;(

Jeg synes det strammer og blir ubehagelig selv med strikken så det har aldri funket for meg. Må nok investere i nye bukser.

Jeg brukte vanlige bukser hele svangerskapet sist. Men kjøpte bellyband. Dekker over der buksen ikke går igjen. Likte ikke mammabukser.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig fornøyd med hm sine graviditetsklær. Har faktisk ikke prøvd noe annet og bruker også "vanlige klær" så lenge jeg kan.

Var inne på jollyroom i stad, de har også mammaklær fra bla. Mammalicious :)

Back
Topp