Mammaklær

Skal kjøpe på H&M men skal ikke kjøpe på nettet vil prøve klærne i butikken så jeg er sikker på at de sitter pent og er komfortable :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

d skjønna jeg :) blir nok å kjøpe noe på nett til 12 ukene er gått :)

nå har jeg bestilt meg :
2 bukser
1 kjole
1 topp
1 magebelte
så jeg e r klar for deg supermage <3

Jeg må se hva jeg har liggende fra de to andre svangerskapene, ellers tror jeg at jeg ser meg litt rundt på hm. Er litt redd for at klærne dær blir for små for meg, men må jo se etter allikevel

Gutt født Juli 2008
Jente født Januar 2006
Lille spire Juni 2014

Kommer sikkert til å kjøpe noe på H&M, siden det allikevel finnes i nærheten og da kan jeg prøve klærne først. Men jeg synes det er en del fint på Mamalicious. Det meste av mammklær ville jeg aldri kjøpt ellers, men på mamalicious synes jeg det er mange fine kjoler og topper. :-)

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en bukse og en leggings før vi drar på tur :) Tightsen jeg har nå er full av hull hehe

Sist kjøpte jeg ingen typiske mammaklær, fant ikke noe fint, men kjøpte en del vanlige klær i større str .. Ble mye kjole/tunika og tights/strømpepukse .. :p

Sist kjøpte jeg ingen typiske mammaklær, fant ikke noe fint, men kjøpte en del vanlige klær i større str .. Ble mye kjole/tunika og tights/strømpepukse .. :p

Samme her! Men da fødte jeg i oktober, og magen var størst på sommeren. Blir nok mer innkjøp på meg når magen skal være stor på vinteren!

Back
Topp