Mammaklær

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Da var første runde bestilt, og i morgen skal jeg opp på loftet og finne klærne fra forrige runde. Virker sikkert alt for tidlig, men det er så ubehagelig å gå i vanlige trange bukser som strammer i livet når jeg sitter på kontoret. . Mmmmmammabukse :)
 
Jeg har tatt frem en mammabukse alt (a) utrolig mye bedre å ha på seg når man er på jobb
 
Fårhåpentligvis kan jeg bruke normale klær en stund til ;) Men vokser jeg like raskt som sist, blir vel det vanskelig! Det positive er vel at det blir en shoppingrunde da, ettersom jeg kastet gravidklærne fra sist :p Jeg var så lei de!
 
Jeg kjøpte lite sist, for da var jeg sykemeldt hele svangerskapet, så da trengte jeg ikke like mye som jeg gjør når jeg jobber. Nå har jeg bestilt parkas, bukse og bluse i første omgang, så supplerer jeg med det jeg har på loftet. Parkasen kan jeg nok da i bruk med en gang :)
 
Man trenger jo ikke røpe seg med mammabukse? Det synes ikke på meg i hvert fall :)
 
Hehe, skjønner. Jeg bruker stort sett så lange overdeler at det ikke blir et problem.
 
Back
Topp