Mammaklær?

Åh jeg har problemer med å snu meg i senga om natta UTEN bh.. Skikkelig vondt! Å der går du uten i hjemmet? Misunnelig! :-p Håper jeg kan bruke stretchbuksene en stund til, men de andre er begynt å stramme! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, ja går å irritere mæ over bhen heile dagen, syns bare at dem
Gnæg og e ekkel nu. Bynne sekkert å bli for små ;-p

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)

Jeg er ikke helt klar for mamma klær enda, men buksene mine er rett og slett blitt for trange, så jeg tok en tur på vero moda i dag og spurte hun dama bak disken om hjelp og hun var fantastisk! Jeg spurte rett og slett etter bukser med god stretsj og litt høy i livet for magen måtte ha litt å vokse i, så hun fant frem et par bukser og de var kjempe fine på, strammet ikke noen steder! Så takket henne veldig og gikk ut derfra med 2 bukser og 2 gensere og 1000 kr fattigere!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Kjøpte min første gravidbukse i dag..å jeg elsker gravidbukser.. *savn*
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Åh jeg har problemer med å snu meg i senga om natta UTEN bh.. Skikkelig vondt! Å der går du uten i hjemmet? Misunnelig! :p Håper jeg kan bruke stretchbuksene en stund til, men de andre er begynt å stramme! :)

uten BH? Jammen ikke ofte det... TUNGE puppene trenger BH... Vondt å ta den av om kvelden

Kjenner til problemet hehe! Men jeg har faktisk mindre ømme bryster nå enn i begynnelsen:p
Hvor langt på vei er du 2014Frø? Søstra sier også det går over. Håper det er snaaaart ;-)

Back
Topp