Mammaklær?

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Hei jenter :)

Noen av dere som har måttet kjøpe noe nye klær?
Kjenner at buksene begynner å stramme litt nå!
Gikk til innkjøp av en mamma shorts i går :love2

Merket noe forkjell på kroppen?
Jeg er 11 uker nå, syns det begynner å endres litt her ja :talk020
Har ikke sakt det til så mange men er vell ikke lenge før folk begynner å lure :)

Nei jeg går mye i joggebukser og er for tiden sm og går bare å dasser rundt i pysj og joggeklær. Men når jeg har sittet i olabukse eller shorts har jeg måttet åpne knappen. Jeg har en mammaolabukse jeg regner med å bruke til høsten. Må nok handle litt etterhvert men ikke helt ennå.

Nei ikke enda, men kan ikke bruke stramme toppa og bhen blir tadd av så fort æ kommer inn døra heime! :-p

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)

Ja jeg har begynt å bruke mammabukser for jeg fikk så vondt av de vanlige jeansene jeg hadde (som ellers sitter som støpt). Men mammabuksene er superbehagelige og ser ut som helt vanlige jeans, så jeg synes egentlig det er helt greit :)

Har ikke brukt mammaklær enda nei. Men bruker stretchjeans/dongeritights sm har litt god plass, så har det ganske bra:)

Var og grov de fram fra skapet idag, men venter litt enda. Har ferie, så det går bra og gå mye med treningsbukser. Men dongribuksa er knapp nå ja.
Har heldigvis fått sydd om den utslitte Bergansbuksa mi til mammautebukse, så den er herlig ut på tur med.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke tatt i bruk enda nei, men bruker stort sett stretchjeans med lavt liv så det går greit. Må ha en stor genser på meg da, ellers ser hele verden den lille babymagen som har dukket opp :)

2 små + spire <3

Ikke tatt i bruk enda nei, men bruker stort sett stretchjeans med lavt liv så det går greit. Må ha en stor genser på meg da, ellers ser hele verden den lille babymagen som har dukket opp :)

2 små + spire <3
Er du langt på vei nå?

Jeg har kjøpt meg nye klær,men langt i fra mammaklær enda:-) 10 uker på mandag,magen viser litt,men er lenge til mamma klær skal frem:-)

Har ikke måttet kjøpe.. men har kjøpt endel brukt og fått. Så har hele garderoben klar allerede :p

Har måttet kjøpe en ammebh da siden puppene er blitt gigantiske! ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Ikke enda. Går for det meste i samboeren sin joggebukse da :P men må nok snart få de tilbake fra de som har lånt de

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jepp ;-)
kjøpte meg to bukser og to shorts som jeg kan bruke på jobb.
ellers fant jeg ett par bukser, skjørt og tights fra sist, har begynt å bruke det litt ;-) :-)

Ikke enda, men går mest i tights for tiden..
Har en shorts som funker. De andre strammer etter en time.

Hvor har dere kjøpt shorts?

Termin 1.februar 2014

Kjøpte mammashortser på h&m i polen, de hadde veldig mange fine :-) kanskje de har like i norge på h&m :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke ennå, men det begynner å bli litt trangt nå.. en eller to uker til tenker jeg. Finner ikke gravidklærne mine så må kjøpe alt nytt.. trur de gikk på dynga ved et uhell

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nei ikke enda, men kan ikke bruke stramme toppa og bhen blir tadd av så fort æ kommer inn døra heime! :-p

Foreløbig mens-termin 18.2.14 :-)
Åh jeg har problemer med å snu meg i senga om natta UTEN bh.. Skikkelig vondt! Å der går du uten i hjemmet? Misunnelig! :-p Håper jeg kan bruke stretchbuksene en stund til, men de andre er begynt å stramme! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh jeg har problemer med å snu meg i senga om natta UTEN bh.. Skikkelig vondt! Å der går du uten i hjemmet? Misunnelig! :-p Håper jeg kan bruke stretchbuksene en stund til, men de andre er begynt å stramme! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kjenner til problemet hehe! Men jeg har faktisk mindre ømme bryster nå enn i begynnelsen:p

Jeg har kjøpt inn to jeans, bare så jeg har klare til den dagen jeg ikke får på meg mine normale klær lenger. Topper og gensere regner jeg med å kunne bruke normale av en god stund til.

Back
Topp