Mammaklær

Nelly84

Glad i forumet
Er det flere enn meg som begynner å merke behovet for litt større klær..?? Spes bukser?
Jeg har termin 06.02 og jeg har ganske stor mage når det går mot ettermiddag/kveld.
Jeg kan med nød og neppe presse på meg jeansene mine, men det ser ut som at jeg straffer de for et el annet, de er så trange!
Som ikke-gravid er jeg en relativt slank person, så det er liksom kun magen og puppene det vises på så langt. Jeg blir litt sjenert og føler det er litt tidlig med stor mage, det kan jo fremdeles gå galt, er jo bare 9+0...(så bankende hjerte i går, men tar mine forbehold likevel).

Samtidig så er jeg lei av å gå med joggeklær. Jeg vil helst strutte litt med fine mammaklær heller jeg da, men flaut om folk skal tro at jeg er 5 mnd påvei.

Anyone?

Har det samme problemet selv går bare i mammabukser å tights å store løse topper men har også brukt tettsittende topper å har stor mage er bare 7 uker på vei

Jeg må ærlig innrømme at jeg har gått med mammabukse de siste to dagene på jobben. Den eneste jeansen jeg har med litt stretch gikk det hull i sist helg, og i sist uke måtte jeg ta opp knappen på de buksene jeg har igjen. Har vært så oppblåst siden helgen at jeg bestemte meg for å ta den som ser minst ut som ei mammabukse... Veldig behagelig.

Olabukse med veldig lavt liv?

Jeg har haugevis av slike, men jeg har også måttet ty til mammabuksene siste uken. Vanlige bukser gnager og gjør vondt nederst i magen, og for å være helt ærlig så går komfort før stil :p
Favoritten er mammabuser med lavt liv fra h&m, elsker de, de er slim fit akkurat som de vanlige buksene mine :D

Ja, jeg har kun jeans med lavt liv, og knappen graver seg inn nederst på magen med de også... Tights funker bra, men har funnet ut at jeg har veldig få tights-kjoler. Må nok ut å shoppe litt snart.

Jeg hadde akuratt pakka vekk mine mammaklær, men ser jo at jeg snart må grave di frem igjen :p
Er en del oppblåst på kvelden og får vondt av knappen på di vanlige buksene mine (som jeg netopp har klart å komme meg inn i igjen :p )
Men mammbuksene fra h&m er kjempe supre, ser jo ikke at di er mammabukser en gang - bruker slim fit modellen.

Godt oppblåst her også.
Kjenner jeg blir frustrert nesten for jeg er ei godt frodig dame :p Og da jeg gikk med førstemann var ikke gravid magen synlig før rundt uke 20. Og nå ser jeg jaggu meg ut som om jeg er 5 mnd på vei allerede :o Så jeg har også måtte ty til mammabukser og truser for at det ikke skal presse og bli ubehagelig :p

❤ Jente juli 10 og ny spire i magen ❤

Vurderer å finne de frem, men husker ikke hvor jeg la de... :-[

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Etter at venninna mi i da sa: "jøss, spist mye kål i det siste du eller?!" Og refererte til at jeg er oppblåst, så tok jeg hintet og kjøpte endel nytt mamma-tøy på HM.com :P Fikk masse fint for en rimelig penge, så er spent på åssen de er å gå med. Kan ikke bruke det jeg gikk med sist, for har gått ned 40 kg siden fra forrige svangerskaps-startsvekt :D

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

har ikke begynt å bruke mammaklær, men har noen løse og ledige lin-knebukser, som er diggbare! Jeg har lånt bort alle mammaklær til søstra mi som skal føde snart!

Jupp..

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

Går mye med joggebukser og tights. Aner ikke hva jeg har av mammaklær. Må finne de frem. Så må jeg ut å shoppe nye mamma bukser. Orker ikke Jeansene mine lenger. Blir kvalt av de

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Kan visst bare finne frem litt mammatøy nå ja :-) litt tidlig, men buksene mine er blitt trange..

Jeg har masse mammaklær som jeg har kjøpt billig brukt og fått ;)

Men kan ikke si jeg har bruk for det enda..

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp