Mammaklær

Medulla spinalis

Glad i forumet
Noen som bruker det nå? Merker detallerede på klærne mine jeg! Er bare 7 uker, så jeg føler det er litt tidlig enda. Begynte vel i uke 12-13 sist :)

Jeg har begynt og bruke mammabukse. Orker ingen ting som strammer over magen. Bruker.mye tights og kjoler og sånn også. Det skal være behaglig og gå med synes jeg.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt mammaklær siden uke 3. Prøvde med vanlige lave bukser, og høye bukser med stretch, kjoler med tights++ men kapitulerte ganske kjapt. Er ubehagelig med alt som strammer over magen.

Har ikkje tatt i bruk mammatøy, men treningsbukse med "mamma/magebrett fra H&M, og "Aladdinbukse" fra Cubus er min venn :) Har også en dyr bukser fra Høyer som er skikkelig høg i livet, så den er også god å gå med enn så lenge ;)

Har heldigvis ein del bukser med stretch i og høgt liv som fortsatt passar og fleire piratbukser med strikk i eller som er vide. Har ei mammabukse på lur då, men ikkje tatt den i bruk heilt enda.

Jeg har også problemer med de vanlige, trange dongeribuksene allerede. Har vel gått med "oppknappet smekk" og lang topp over de siste par ukene, så kanskje på tide å finne fram ei mammabukse fra loftet? ;)

jeg har tatt frem esken, men har ikke fått meg til å ta på noe av det enda:P

Back
Topp