Mammaklær

Rossinbolla

Elsker forumet
Jeg syns ikke det er så stort utvalg av mammaklær rundt omkring. Tenker at det er greit å få prøvd klærne før man kjøper de, i forhold til å kjøpe på nett (selv om man får returnert blir det fort mer styr).

Har du kjøpt mye mammaklær? Isåfall hvor og hva slags klær? :)

Jeg var å handlet mamma klær for 2000 kr i går, da fikk jeg 4 bukser, 2 sommer gensere og en del nye truser.
Det er jo kun hogm som har.. Ihvertfall her i området.... Men har vært super deilig idag når ingenting har strammet og det har vært lettere å bevegd seg :)

Jeg var å handlet mamma klær for 2000 kr i går, da fikk jeg 4 bukser, 2 sommer gensere og en del nye truser.
Det er jo kun hogm som har.. Ihvertfall her i området.... Men har vært super deilig idag når ingenting har strammet og det har vært lettere å bevegd seg :)

Så bra! Jeg har også bare handlet på h&m. Syns flere burde hatt mammaklær.. Eventuelt at det burde vært egne butikker med det.

Har trålet handlesenteret i dag for å finne gravidklær og aller helst badetøy siden vi snart skal på ferie. Ingen hadde! HM hadde badedrakter, men bare i små størrelser. Hvor har de det??? (L/XL)

Har trålet handlesenteret i dag for å finne gravidklær og aller helst badetøy siden vi snart skal på ferie. Ingen hadde! HM hadde badedrakter, men bare i små størrelser. Hvor har de det??? (L/XL)

Tror ikke jeg har sett eget badetøy for gravide..? Om du er komfertabel med det, er det kanskje lettere å få tak i en passende bikini? Jeg jobbet på cubus før, og der pleier de få inn blant annet en type bikiniunderdel som kan brettes oppover på magen.

Jeg synes også det er dårlig utvalg på butikker som selger mammaklær! Her er det også bare h&m.. og jeg har lyst på en kjole til 17. mai, men de hadde ikke noen jeg likte.. Så ble en tunika da... vil ha kjole helst.. Jeg var på et badeland, og der solgte de badedrakter for gravide.. men kosta 500 da.. så da klarer jeg meg med bikiniene mine :-P

Jeg synes også det er dårlig utvalg på butikker som selger mammaklær! Her er det også bare h&m.. og jeg har lyst på en kjole til 17. mai, men de hadde ikke noen jeg likte.. Så ble en tunika da... vil ha kjole helst.. Jeg var på et badeland, og der solgte de badedrakter for gravide.. men kosta 500 da.. så da klarer jeg meg med bikiniene mine :p

Det er ikke akkurat lett å finne kjoler nei. Men, vanlige kjoler med tubetopp eller tubefelt på ryggen kan jo funke fortsatt? :) Jeg håper hvertfall å kunne bruke mine tubekjoler i sommer! Mulig de blir litt korte foran, men :P

her har HM badedrakter for gravide... men jeg kjøper ikke så mye gravide klær enda, en bukse eller to har jeg men er så mye i dag som er løse topper osv så trenger ikke være "gravide" klær. elsker toppene i bomull fra veromoda. Litt greit også at man faktisk ser gravid ut og ikke bare litt tjukk under ett telt hihi ;) men blir nok noe mer når magen Blir større.

Det er ikke akkurat lett å finne kjoler nei. Men, vanlige kjoler med tubetopp eller tubefelt på ryggen kan jo funke fortsatt? :) Jeg håper hvertfall å kunne bruke mine tubekjoler i sommer! Mulig de blir litt korte foran, men :p

Ja, de kan jo funke! :) Tenkte se om jeg kanskje rakk innom B-young eller Sorbet når jeg skal hjem til 17. mai, men drar ikke før 16. mai, så vet ikke om jeg rekker. De har i hvertfall brukt å ha fine kjoler med høyt liv, så går de utover, så slike kjoler går jo an og bruke og.

her har HM badedrakter for gravide... men jeg kjøper ikke så mye gravide klær enda, en bukse eller to har jeg men er så mye i dag som er løse topper osv så trenger ikke være "gravide" klær. elsker toppene i bomull fra veromoda. Litt greit også at man faktisk ser gravid ut og ikke bare litt tjukk under ett telt hihi ;) men blir nok noe mer når magen Blir større.

Enig i at det er like fint med vanlige bomullstopper, bruker mest det jeg også. Fint å vise fram mageformen :) Men når det gjelder underdeler blir det verre. Syns buksene og tightsene klemmer over magen, så har kjøpt inn noen svarte tightser fra mammaavdelingen på h&m :) Tenker å kjøpe meg en olabukse etter hvert, men syns det er like greit med tights - det blir forhåpentligvis varmt i været snart ;)

Ja, de kan jo funke! :) Tenkte se om jeg kanskje rakk innom B-young eller Sorbet når jeg skal hjem til 17. mai, men drar ikke før 16. mai, så vet ikke om jeg rekker. De har i hvertfall brukt å ha fine kjoler med høyt liv, så går de utover, så slike kjoler går jo an og bruke og.

Ja, det går an :) Er nok minst like stor sjans for å finne noe ålreit i den vanlige dameavdelingen, i forhold til mammaavdelingen. Ellers kan jo skjørt være en mulighet? Jeg har kjøpt meg et helt enkelt, svart fotlangt skjørt på h&m. Tenker det kan bli fint med en enkel topp inni :)

Tror ikke jeg har sett eget badetøy for gravide..? Om du er komfertabel med det, er det kanskje lettere å få tak i en passende bikini? Jeg jobbet på cubus før, og der pleier de få inn blant annet en type bikiniunderdel som kan brettes oppover på magen.
Problemet er vel mest bikinitopp. Har vokst ut av alle jeg har med god margin(!) og hvis jeg skal finne en som sitter fint i denne størrelsen blir det fort en dyr bikini fra spesialbutikk. Og det er litt kjipt når den skal brukes en sommer... Av samme grunn er det vanskelig å bestille på nett. Må liksom prøves. Får tråle HM butikker og se om noen har stor størrelse tilgjengelig....

Problemet er vel mest bikinitopp. Har vokst ut av alle jeg har med god margin(!) og hvis jeg skal finne en som sitter fint i denne størrelsen blir det fort en dyr bikini fra spesialbutikk. Og det er litt kjipt når den skal brukes en sommer... Av samme grunn er det vanskelig å bestille på nett. Må liksom prøves. Får tråle HM butikker og se om noen har stor størrelse tilgjengelig....
De koster gjerne litt, men de har mange fine overdeler hos Change. De har også fine ammeBHer :)

Har ikke kjøpt noen manmaklær og satser på at det går fint. Bruker strikk i bukseknappen og tights. Hurra for at vi er gravide på vår/sommer. Da kan man finne mye fint som også passer gravidmagen:)

Back
Topp