Mammaklær :)

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Nå har jeg kjøpt meg mammabukser. Har en jeans som passer, som er for stor overalt bortsett fra magen, ser ikke fint ut. + tighst jeg har gått med i det siste. Var sykt lei, så nå kjøpte jeg meg noe som passer :D Satt kjempe bra på, og deilig er det å!

Har også et par mammabukser. Arvet en fra en venninne, og har kjøpt meg en lys, sommerlig bukse :-) Men tror jeg må gå og finne meg en mammajeans også, får nå må jeg gi opp å bruke de vanlige jeansene mine.. Trenger litt flere mammabukser å velge i :-)

Jeg har to jeg har kjøpt på h&m. Ene er det litt sleng i og ikke spesielt fin eller god, men den andre er helt fantastisk! Det er ei litt lysere ei og den holder seg fin vask etter vask! :) anbefaler den :)

Har kjøpt meg to bukser så langt jeg. Den ene er svart tights som går opp til brystet (!). Den har jeg ikke begynt å bruke enda, følte den var for høygravide.. Hehe..
Den andre er en lyseblå jeanstightaktig greie, den var faktisk helt finfin, og genial i bruk nå. Men tror ikke den holder så veldig lenge, da den er akkurat rundt magen nå :p

Jeg begynner jo å få en samling mammaklær etter 2 svskap + jeg har fått låne en pose klær av søsteren min :) Jeg har og en bukse (vanlig) som passer rundt magen, men aaaalt for stor ellers... Synes jeg ser ut som en boms i den, så bruker den ikke ;) Mammaklær, joggebukser og tightser er gull! :)

Har kjøpt meg 3 mamma bukser jeg! De andre buksene ble så stramme i livet.. Er så behagelig å ha på seg mamma klær :)

Har også kjøpt meg 3 stk bukser fra h&m.. Såå deilig å gå med!:)
Hadde litt kule bukser der heldigvis.. Var redd jeg ville se grå, kjedelig og gammel ut de neste mnd..;)
Men noe sted de selger kule topper? Der var ikke h&m noe imponerende syns jeg..

Jeg kjøpte vanlige topper som var vide i livet sist og hadde belte rett under puppene :-) bik bok sine singletter med bred kant ved hofta er utrolig deilige å ha under topper :)

Har også kjøpt meg 3 stk bukser fra h&m.. Såå deilig å gå med!:)
Hadde litt kule bukser der heldigvis.. Var redd jeg ville se grå, kjedelig og gammel ut de neste mnd..;)
Men noe sted de selger kule topper? Der var ikke h&m noe imponerende syns jeg..

Veldig forskjellig fra hm-butikk til hm-butikk synes jeg! Og om du er på hm i utlandet er det utrolig mye mer (synes jeg) å velge i! Jeg heller liker ikke gammeldametoppene som ofte er på mange hm/cubus/lindex-butikkene.. De rene mammabutikkene har mer og finere utvalg, men koster jo mer også da :) Ellers har jeg også brukt vanlige topper mye :) Noen blir ikke helt det samme når magen forsvinner igjen da :P

Har egentlig bare sjekket H&M så langt, og har ikke funnet meg noen spesielle klær der som jeg likte jeg heller..
Fikk sjekket Ellos nå, og der var det litt mer fine klær, men på langt nær så fine jeg vil ha.
Ellers er de andre nettbutikkene jeg har sjekket ganske dyre, jeg er fan og avhengig av å ha billige klær, så det spørs om jeg ikke må gå for brukte klær på Finn i stedet.. :)

Back
Topp