Mammaklær

Trusapåhodet

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Venter dere lenge med å kjøpe det? Jeg har jo ingen mage enda, men guuu så ubehagelig det er å ha på bukser om dagen..

Venter... Har noen fra sist, og de er i minste str... Og var fortsatt for store når jeg var høygravid. Jeg er så lita, så de buksene er altfor store for meg. Passe over magen, men ikke over rumpa ogsånn. Blir hengete, så de kommer jeg ikke til å bruke før jeg er stor :P

selv om jeg skulle gjerne brukt de nå, får ikke på meg buksene mine lengre, så her går jeg i joggebukser eller tights :P

Venter nok i det lengeste med det, synes de buksene er så ekkle :p regner med det blir en del tights fremover :D

Altså ved min forrige graviditet kjøpte jeg ikke mammaklær i det hele tatt. Jeg brukte bare strømpebukser og leggings. Tror jeg gjør det samme nå.

Går fortsatt i mamma gensere fra forje svangerskap jeg hihi.
Så deilige atte :P

Jeg går nå i tights eller joggebukse. Mammabuksene med bånd over magen passer meg ikke da de blir posete i rompa og lår siden jeg er så tynn. Jeg får ikke på meg mine vanlige trange jeans lenger, så må nok ut å kjøpe meg noen tunikaer og div leggings :)

Har ingen mamma klær fra de forrige svangerskapene. Gav vekk de for flere år siden, vi skulle jo ikke ha flere... Men vi ombestemte oss, så da må det nok kjøpes noe nytt. Satser på et par bukser, resten av moten nå er jo veldig gravid vennlig:)

Jeg har masse fra sist sv. Som jeg ikke rakk å bruke. Så trenger ikke kjøpe noe på ei stund, drøyelengst så lenge som mulig før jeg begynner å bruke det denne gangen..

Har prestert å legge på meg siden sist svangerskap, så regner med det ikke er så lenge til jeg skal kjøpe meg ei gravidebukse. Synes de er kjempegode, og passer meg veldig godt siden jeg trekker en del over baken... bodde i de sist!! Håper de har ei god og fin bukse på hm:)

jeg venter og ser om jeg trenger kjøpe noe. har en del fra sist i tillegg til at jeg har noe klær nå som magen kan vokse i :-)

Har fra forrige. Men kjenner buksene strammer ubehagelig over magen allerede.

Har kjøpt meg ei bukse som jeg har begynt å bruke. Mye bedre enn bukser som strammer over magen! Er kjempefin, og man kan ikke se at det er mammabukse...

Har kjøpt meg en mamma skinni jeans fra HM pluss en stripette mamma topp. Har ikke noen mage enda men jeg klarer ikke å bruke vanlige jeanse for de strammet så over magen og jeg ble uvell av det. Så jeg går mye i thits, men den mamma buksen er sinnsykt go å gå i og det er med slik ekstra stoff på som magen kan vokse i og man kan ikke se at det er en mamma bukse.

Vi skulle foresten hatt oss en tråd i viktigste tråder etterhvert med linker til nettbutikker som selger fine mammaklær! :) kommer til å bli shitlei av H&Ms mammaklær som er de eneste å få kjøpt her!

Jeg skal bestille meg mammaklær når jeg har sett bankende hjerte. sist startet jeg å bruke det rundt uke 12-14. tenker det blir noe sån nå også:)

Back
Topp