Mammaklær...

Stubben

Forelsket i forumet
Jeg klarer ikke å handle klær på nett... Det er som regel ikke passe det jeg kjøper, og da regner jeg med at det er enda vanskeligere nå som jeg trenger mammaklær.
Er det noen som vet om butikker med mammaklær, hovedsaklig på østlandet?? Jeg drar gjerne ett par timer for å få tak i bra mammaklær asså :happy119

Jeg kjøpte meg en mamma olabukse på hm cc her om dagen, du bør se på dem. Koster 299 tror jeg å det var verdt det kjempe fine olabukser men med mamma "strikk" anbefales :)

Vet ikke om noen butikker på østlandet - men på hm har de jo litt :) Evt så kan du jo google mammaklær og sted :) mange butikker sender jo ganske billig hjem, og du kan returnere uten større kostnad - du kan ikke bestille hjem en god del fra en nettbutikk med godt utvalg (da kan du jo ta flere ulike størrelser) så sender du tilbake det som ikke passer? Da kan du prøve i ro og mak hjemme også :)

Nå har jeg trålet de vanlige kjedebutikkene i sentrum her, og finner ikke en helt vanlig enkel svart mammabukse som jeg kan bruke på jobb. Frustrerende! Den eneste butikken jeg fant med mammaklær var H&M, men de hadde ikke den typen bukse jeg ville ha. Sukk, enten må jeg på andre siden av byen eller på nettet. Tror jeg ender opp med netthandel denne gangen.

Savner de gamle gravidklærne mine! Dessverre heiv jeg rubbel og bit pga plassproblemer i kofferten da vi skulle reise hjem fra riksen etter forrige fødsel. Og nå er det for sent å angre.

H&M. :-)
Kjøpte meg faktisk et par mammabukser idag; sånn sommerfin blå bukse! :-)
Vurderte olabukse, men bestemte meg for å være litt mer fargerik! Det blir jo sommer snart! Jippi! :-)

Kan se ut som det blir netthandel på meg... Jeg har vært på HM, og jeg har kjøpt ei bukse der... Prøvde alle de hadde tror jeg, hehe. Men de får vel kanskje inn mer nå på våren :)

I Oslo e det to mammaklær butikker. Men ka va det de het da? Må visst komme tilbake til det. Har hværtfall vældig mye fint! :)

I Oslo e det to mammaklær butikker. Men ka va det de het da? Må visst komme tilbake til det. Har hværtfall vældig mye fint! :)

Jeg mener å ha sett en på Majorstua som heter "den kule mage" iallfall... Og en eller to til i Oslo,kommer ikke på hvor....

Svangerskapet heter den ene og den kule mage heter den andre. Mye fint!

Google mammaklær Oslo så finner du ut kor de e.

Tusen takk for flere svar :) Da blir det nok en tur til Oslo i løpet av noen dager.

Jeg bestilte tre bukser på motherhood.com :) Veldig fornøyd og str stente ut i fra grafen deres :)

Back
Topp